Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Ensenyament de Llengües: Espanyol com a Llengua Estrangera (2015) - Virtual |
Assignatures |
L'ENSENYAMENT DE LA PRONUNCIACIÓ A L'AULA D'ESPANYOL COM A LLENGUA ESTRANGERA |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | L'ENSENYAMENT DE LA PRONUNCIACIÓ A L'AULA D'ESPANYOL COM A LLENGUA ESTRANGERA | Codi | 12855112 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Obligatòria | Primer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | |||||
Presentacions / exposicions |
|
Es realitzarà una exposició oral en què es presentarà el treball realitzat a la monografia sobre ensenyament de la pronunciació a l'aula d'ELE. | 50% | |||||
Treballs |
|
Es lliurarà a la data indicada una monografia sobre ensenyament de la pronunciació a l'aula d'ELE seguint les normes que s'indicaran a Moodle. |
50% | |||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Els estudiants matriculats a la URV segueixen el sistema ECTS i tenen dret a les convocatòries d'avaluació indicades a la normativa acadèmica de grau i màster vigent. Aquesta assignatura s'imparteix en dues modalitats. Les activitats davaluació seran comunes per a ambdues modalitats. A la modalitat virtual, per comprovar la identitat de l'estudiant, es realitzarà una prova de validació d'aquesta identitat. Als treballs, a més de la correcció i adequació del contingut, es tindrà en compte de manera especial el rigor en l'exposició, la coherència i l'estructura ordenada i eficaç del discurs, la cohesió, la riquesa lèxica i sintàctica i la correcció ortogràfica i gramatical. SEGONA CONVOCATÒRIA: En cas que l'alumne no superi la primera convocatòria, la recuperació consistirà en un examen tipus test sobre els continguts teòrics i pràctics de l'assignatura. |