2023_24
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Ensenyament de Llengües: Espanyol com a Llengua Estrangera (2015)
 Assignatures
  METODOLOGIA DE LA RECERCA EN ESPANYOL COM A LLENGUA ESTRANGERA
   Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A1 Aplica a entorns nous o poc coneguts, els conceptes, principis, teories i models relacionats amb l'àrea de l'enseyament de llengües, especialment, l'enseyament de l'espanyol com a llengua estrangera.
 A2 Aplica a entorns nous o poc coneguts, els conceptes, principis, teories i models relacionats amb l'àrea de l'enseyament de llengües, especialment, l'enseyament de l'espanyol com a llengua estrangera.
 A8 Entén i identifica els diferents elements que intervenen en l'elaboració d'un treball o projecte d'investigació.
Coneix els procediments bàsics d'un treball o projecte d'investigació.
Aprofundeix en eines de recollida de dades i d'anàlisi d'aquestes.
Gestiona les bases de documentació técnica-científica, per a seleccionar documents d'altres autors útils pel seu treball o projecte d'investigació.
Identifica els recursos existents per a cercar informació tant en les fonts d'informació generals, com en les bases de dades bibliogràfiques i a Internet.
Aplica a entorns nous o poc coneguts, els conceptes, principis, teories i models relacionats amb l'àrea de l'enseyament de llengües, especialment, l'enseyament de l'espanyol com a llengua estrangera.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 CT1 L’estudiant planifica i desenvolupa de forma autònoma, organitzada i científica el projecte.
L’estudiant genera un document científic en estructura i continguts.
L’estudiant presenta i defensa el treball (davant un tribunal, en el cas del TFM).
 CT5 Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques.
Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes.
Produir un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes.
Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral.
Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes.
Produir un discurs persuasiu, consistent i precís, amb capacitat per fer entenedores idees complexes i interactuar de manera efectiva amb l’auditori.
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge