Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Ensenyament de Llengües: Espanyol com a Llengua Estrangera (2015) |
Assignatures |
METODOLOGIA DE LA RECERCA EN ESPANYOL COM A LLENGUA ESTRANGERA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | METODOLOGIA DE LA RECERCA EN ESPANYOL COM A LLENGUA ESTRANGERA | Codi | 12855208 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Aplica a entorns nous o poc coneguts, els conceptes, principis, teories i models relacionats amb l'àrea de l'enseyament de llengües, especialment, l'enseyament de l'espanyol com a llengua estrangera. | |
A2 |
Aplica a entorns nous o poc coneguts, els conceptes, principis, teories i models relacionats amb l'àrea de l'enseyament de llengües, especialment, l'enseyament de l'espanyol com a llengua estrangera. | |
A8 |
Entén i identifica els diferents elements que intervenen en l'elaboració d'un treball o projecte d'investigació. Coneix els procediments bàsics d'un treball o projecte d'investigació. Aprofundeix en eines de recollida de dades i d'anàlisi d'aquestes. Gestiona les bases de documentació técnica-científica, per a seleccionar documents d'altres autors útils pel seu treball o projecte d'investigació. Identifica els recursos existents per a cercar informació tant en les fonts d'informació generals, com en les bases de dades bibliogràfiques i a Internet. Aplica a entorns nous o poc coneguts, els conceptes, principis, teories i models relacionats amb l'àrea de l'enseyament de llengües, especialment, l'enseyament de l'espanyol com a llengua estrangera. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT1 |
L’estudiant planifica i desenvolupa de forma autònoma, organitzada i científica el projecte. L’estudiant genera un document científic en estructura i continguts. L’estudiant presenta i defensa el treball (davant un tribunal, en el cas del TFM). | |
CT5 |
Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques. Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes. Produir un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes. Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral. Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes. Produir un discurs persuasiu, consistent i precís, amb capacitat per fer entenedores idees complexes i interactuar de manera efectiva amb l’auditori. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |