2023_24
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Ensenyament de Llengües: Espanyol com a Llengua Estrangera (2015)
 Assignatures
  LA COMPETÈNCIA DIGITAL EN LA DOCÈNCIA D'ESPANYOL COM A LLENGUA ESTRANGERA
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Activitats d’auto seguiment
A2
A3
A4
A6
CT1
CT3
Los estudiantes deberán leer los documentos propuestos y responder a los cuestionarios de autoseguimiento vinculados a dichos documentos. 5%
Resolució de problemes, exercicis
A2
A3
A4
A6
CT1
CT3
Los estudiantes deben resolver adecuadamente las prácticas sobre la materia propuestas en clase. 15%
Presentacions / exposicions
A2
A3
A4
A6
CT1
CT3
Los estudiantes deben presentar en clase oralmente y en grupo un trabajo final en el que se propondrá una secuencia de actividades en las que sea necesario el uso de las TIC. 80%
Treballs
A2
A3
A4
A6
CT1
CT3
Los alumnos tomarán el rol de profesores en un espacio Moodle y trabajarán como profesores utilizando esta plataforma.
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Els estudiants matriculats a la URV segueixen el sistema ECTS i tenen dret a les convocatòries d'avaluació indicades a la normativa acadèmica de grau i màster vigent.

Aquesta assignatura s'imparteix en dues modalitats, que comparteixen continguts, competències i resultats d'aprenentatge, el detall dels quals es pot consultar a l'apartat corresponent de la guia. A la modalitat presencial, l'assignatura es desenvoluparà d'acord amb la planificació i les metodologies descrites; en la modalitat a distància, es procurarà que resultin tan coincidents com sigui possible, considerant les característiques pròpies de l'entorn virtual. Així mateix, les activitats davaluació seran comunes per a ambdues modalitats.

Cal que els estudiants disposin de càmera i micro per a les sessions síncrones en la modalitat virtual de lassignatura.

No s'avaluaran treballs en què es detecti plagi.

A la modalitat virtual, per comprovar la identitat de l'estudiant, es realitzarà una prova de validació d'aquesta identitat.

Aquelles persones que per diferents raons no optin per l'avaluació continuada es poden presentar directament a la segona avaluació. La segona avaluació consistirà en un treball escrit sobre els temes tractats a classe i tindrà un pes a la nota final del 100%.

A les proves o activitats savaluarà la correcció i adequació lingüística de les presentacions orals i dels treballs escrits dacord amb la rúbrica de comunicació oral i escrita aprovada pel Consell dEnsenyament del grau de Llengua i Literatura Hispàniques. Aquesta rúbrica estarà disponible a l'espai Moodle de l'assignatura.

L´assistència al 80% de les classes és obligatòria.