2023_24
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Ensenyament de Llengües: Espanyol com a Llengua Estrangera (2015) - Virtual
 Assignatures
  PRÀCTIQUES EXTERNES
   Resultats d'aprenentatge
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A1 Realitza una observació crítica i posterior avaluació personal de les classes d'E/LE efectuades per un docent oficial.
Posa en funcionament i de manera integrada, en un classe d'E/LE, les competències específiques A1, A2, A3, A4, A5, A6, A7, així com les competències transversals i nuclears de la titulació.
Desenvolupa l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional i l'activitat pròpia.
 A2 Realitza una observació crítica i posterior avaluació personal de les classes d'E/LE efectuades per un docent oficial.
Prepara sessions docents a diversos nivells d'ensenyament de l'espanyol, aplicant els coneixements rebuts al Màster.
Posa en funcionament i de manera integrada, en un classe d'E/LE, les competències específiques A1, A2, A3, A4, A5, A6, A7, així com les competències transversals i nuclears de la titulació.
Desenvolupa l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional i l'activitat pròpia.
 A3 Prepara sessions docents a diversos nivells d'ensenyament de l'espanyol, aplicant els coneixements rebuts al Màster.
Posa en funcionament i de manera integrada, en un classe d'E/LE, les competències específiques A1, A2, A3, A4, A5, A6, A7, així com les competències transversals i nuclears de la titulació.
Desenvolupa l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional i l'activitat pròpia.
 A4 Prepara sessions docents a diversos nivells d'ensenyament de l'espanyol, aplicant els coneixements rebuts al Màster.
Posa en funcionament i de manera integrada, en un classe d'E/LE, les competències específiques A1, A2, A3, A4, A5, A6, A7, així com les competències transversals i nuclears de la titulació.
Desenvolupa l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional i l'activitat pròpia.
 A5 Posa en funcionament i de manera integrada, en un classe d'E/LE, les competències específiques A1, A2, A3, A4, A5, A6, A7, així com les competències transversals i nuclears de la titulació.
Desenvolupa l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional i l'activitat pròpia.
 A6 Prepara sessions docents a diversos nivells d'ensenyament de l'espanyol, aplicant els coneixements rebuts al Màster.
Demostra capacitats docents i el domini i la gestió de les habilitats a classe dl'E/LE.
Posa en funcionament i de manera integrada, en un classe d'E/LE, les competències específiques A1, A2, A3, A4, A5, A6, A7, així com les competències transversals i nuclears de la titulació.
Desenvolupa l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional i l'activitat pròpia.
 A7 Realitza una observació crítica i posterior avaluació personal de les classes d'E/LE efectuades per un docent oficial.
Prepara sessions docents a diversos nivells d'ensenyament de l'espanyol, aplicant els coneixements rebuts al Màster.
Demostra capacitats docents i el domini i la gestió de les habilitats a classe dl'E/LE.
Posa en funcionament i de manera integrada, en un classe d'E/LE, les competències específiques A1, A2, A3, A4, A5, A6, A7, així com les competències transversals i nuclears de la titulació.
Desenvolupa l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional i l'activitat pròpia.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 CT2 Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic.
Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement
Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes.
Crear informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta
Utilitzar les TIC per compartir i intercanviar resultats de projectes acadèmics i científics en contextos interdisciplinaris que permetin la transferència del coneixement
 CT3 Reconèixer la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa.
Seguir un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional.
Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema.
Elaborar un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada.
Avaluar el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i ser capaç de trobar limitacions i proposar millores.
 CT4 Conèixer l’objectiu de l’equip i identificar el seu rol en contextos complexos.
Comunicar i actuar amb altres equips per assolir conjuntament els objectius.
Comprometre’s i afavorir els canvis i millores necessaris per assolir els objectius de l’equip.
Confiar en les pròpies capacitats, respectar les diferències i aprofitar-les en benefici de l’equip.
 CT6 Aprofundir en l’autoconeixement professional.
Desenvolupar l’actitud professional.
Analitzar l’entorn professional propi de l’especialitat.
Dissenyar itineraris professionals específics.
 CT7 Incorporar la perspectiva de gènere en la seva activitat com a estudiant.
Analitzar els principals problemes ambientals des de la perspectiva del seu àmbit de coneixement en la seva activitat com a estudiant o professional.
Argumentar basant-se en valors socials i formular propostes compromeses en la millora de la comunitat.
Aplicar els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement des d’un compromís personal i professional.
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge