Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Ensenyament de Llengües: Espanyol com a Llengua Estrangera (2015) - Virtual |
Assignatures |
PRÀCTIQUES EXTERNES |
Resultats d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | PRÀCTIQUES EXTERNES | Codi | 12855401 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Pràctiques Externes obligatòria | Primer | AN |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Realitza una observació crítica i posterior avaluació personal de les classes d'E/LE efectuades per un docent oficial. Posa en funcionament i de manera integrada, en un classe d'E/LE, les competències específiques A1, A2, A3, A4, A5, A6, A7, així com les competències transversals i nuclears de la titulació. Desenvolupa l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional i l'activitat pròpia. | |
A2 |
Realitza una observació crítica i posterior avaluació personal de les classes d'E/LE efectuades per un docent oficial. Prepara sessions docents a diversos nivells d'ensenyament de l'espanyol, aplicant els coneixements rebuts al Màster. Posa en funcionament i de manera integrada, en un classe d'E/LE, les competències específiques A1, A2, A3, A4, A5, A6, A7, així com les competències transversals i nuclears de la titulació. Desenvolupa l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional i l'activitat pròpia. | |
A3 |
Prepara sessions docents a diversos nivells d'ensenyament de l'espanyol, aplicant els coneixements rebuts al Màster. Posa en funcionament i de manera integrada, en un classe d'E/LE, les competències específiques A1, A2, A3, A4, A5, A6, A7, així com les competències transversals i nuclears de la titulació. Desenvolupa l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional i l'activitat pròpia. | |
A4 |
Prepara sessions docents a diversos nivells d'ensenyament de l'espanyol, aplicant els coneixements rebuts al Màster. Posa en funcionament i de manera integrada, en un classe d'E/LE, les competències específiques A1, A2, A3, A4, A5, A6, A7, així com les competències transversals i nuclears de la titulació. Desenvolupa l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional i l'activitat pròpia. | |
A5 |
Posa en funcionament i de manera integrada, en un classe d'E/LE, les competències específiques A1, A2, A3, A4, A5, A6, A7, així com les competències transversals i nuclears de la titulació. Desenvolupa l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional i l'activitat pròpia. | |
A6 |
Prepara sessions docents a diversos nivells d'ensenyament de l'espanyol, aplicant els coneixements rebuts al Màster. Demostra capacitats docents i el domini i la gestió de les habilitats a classe dl'E/LE. Posa en funcionament i de manera integrada, en un classe d'E/LE, les competències específiques A1, A2, A3, A4, A5, A6, A7, així com les competències transversals i nuclears de la titulació. Desenvolupa l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional i l'activitat pròpia. | |
A7 |
Realitza una observació crítica i posterior avaluació personal de les classes d'E/LE efectuades per un docent oficial. Prepara sessions docents a diversos nivells d'ensenyament de l'espanyol, aplicant els coneixements rebuts al Màster. Demostra capacitats docents i el domini i la gestió de les habilitats a classe dl'E/LE. Posa en funcionament i de manera integrada, en un classe d'E/LE, les competències específiques A1, A2, A3, A4, A5, A6, A7, així com les competències transversals i nuclears de la titulació. Desenvolupa l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional i l'activitat pròpia. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT2 |
Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic. Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes. Crear informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta Utilitzar les TIC per compartir i intercanviar resultats de projectes acadèmics i científics en contextos interdisciplinaris que permetin la transferència del coneixement | |
CT3 |
Reconèixer la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa. Seguir un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional. Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema. Elaborar un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada. Avaluar el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i ser capaç de trobar limitacions i proposar millores. | |
CT4 |
Conèixer l’objectiu de l’equip i identificar el seu rol en contextos complexos. Comunicar i actuar amb altres equips per assolir conjuntament els objectius. Comprometre’s i afavorir els canvis i millores necessaris per assolir els objectius de l’equip. Confiar en les pròpies capacitats, respectar les diferències i aprofitar-les en benefici de l’equip. | |
CT6 |
Aprofundir en l’autoconeixement professional. Desenvolupar l’actitud professional. Analitzar l’entorn professional propi de l’especialitat. Dissenyar itineraris professionals específics. | |
CT7 |
Incorporar la perspectiva de gènere en la seva activitat com a estudiant. Analitzar els principals problemes ambientals des de la perspectiva del seu àmbit de coneixement en la seva activitat com a estudiant o professional. Argumentar basant-se en valors socials i formular propostes compromeses en la millora de la comunitat. Aplicar els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement des d’un compromís personal i professional. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |