Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Ensenyam. i Adquis. de l'Anglès com a Llengua estrang./segona Llengua |
Assignatures |
PRÀCTIQUES EXTERNES |
Resultats d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | PRÀCTIQUES EXTERNES | Codi | 12865402 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
15 | Pràctiques Externes obligatòria | Primer | 2Q |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Desenvolupa l'habilitat de detectar dificultats d'aprenentatge, i aplicar la metodologia adequada per a superar-les Interpreta dades derivades de l'observació de la pràctica docent, pròpia i aliena, i els relaciona amb la metodologia adequada en l'àmbit de l'ensenyament de la llengua anglesa | |
A2 |
Analitza, avalua i adapta de forma reflexiva i crítica el material i la informació didàctica disponible en el camp de l'ensenyament / aprenentatge de la llengua anglesa | |
A3 |
És capaç d'aplicar les tècniques apreses en contextos concrets Analitza i avalua el discurs de la llengua anglesa per part de l'estudiantat dins l'aula | |
A4 |
Desenvolupa l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional Analitza i avalua la pròpia pràctica docent, introduint propostes d'innovació que vagin encaminades a la millora de l'ensenyament-aprenentatge de la llengua anglesa Analitza, compara i avalua la interacció alumnat-professorat i entre l'equip docent, introduint propostes de millora | |
A5 |
Planifica tasques educatives efectives que tinguin en compte l'especificitat de l'ensenyament de la llengua anglesa Dissenya materials i activitats orientades a un alumnat amb necessitats específiques Desenvolupa habilitats i estratègies per a l'aprenentatge autònom, l'experimentació i la innovació mitjançant el coneixement i aplicació de les metodologies pròpies de l'ensenyament de la llengua anglesa | |
A6 |
Posseeix fluïdesa i precisió en l'ús instrumental i instruccional de la llengua anglesa Elabora unitats didàctiques, programa i pauta els continguts de la disciplina en entorns diversos amb sensibilitat als diferents ritmes d'aprenentatge de la llengua anglesa Utilitza les noves tecnologies com a eina per enriquir l'aprenentatge de llengües estrangeres i per promoure l'autoaprenentatge i l'aprenentatge continuat | |
A7 |
Posa en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tot un seguit de competències específiques, transversals i nuclears Integra els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden aplicar Coneix institucions i organismes vinculats a l'àmbit estudiat Coneix i utilitza els mitjans tècnics més freqüentment utilitzats pels professionals de l'àmbit Planifica, analitza, compara i avalua el currículum docent de llengua anglesa en diferents nivells; desenvolupa i aplica metodologies didàctiques, grupals o individuals i personalitzades, adaptades a la diversitat dels estudiants | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT4 |
Conèixer l’objectiu de l’equip i identificar el seu rol en contextos complexos Comunicar i actuar amb altres equips per assolir conjuntament els objectius Comprometre’s i afavorir els canvis i millores necessaris per assolir els objectius de l’equip Confiar en les pròpies capacitats, respectar les diferències i aprofitar-les en benefici de l’equip | |
CT5 |
Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes Produir un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes Produir un discurs persuasiu, consistent i precís, amb capacitat per fer entenedores idees complexes i interactuar de manera efectiva amb l’auditori | |
CT6 |
Aprofundir en l’autoconeixement professional Desenvolupar l’actitud professional Analitzar l’entorn professional propi de l’especialitat Dissenyar itineraris professionals específics | |
CT7 |
Incorporar la perspectiva de gènere en la seva activitat com a estudiant. Analitzar els principals problemes ambientals des de la perspectiva del seu àmbit de coneixement en la seva activitat com a estudiant o professional Argumentar basant-se en valors socials i formular propostes compromeses en la millora de la comunitat Aplicar els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement des d’un compromís personal i professional | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |