2023_24
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Antropologia Mèdica i Salut Global (2020)
 Assignatures
  GÈNERE I SALUT
   Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A1 Coneix i avalua críticament les fonts i la bibliografia científica sobre antropologia mèdica, història de la ciència, salut global i camps relacionats amb els processos de salut, malaltia i atenció.
Incorpora els coneixements teòrics i metodològics essencials sobre l'antropologia mèdica, incloent-hi aspectes ètics i de gènere.
 A2 Coneix i sap utilitzar els instruments tècnics i metodològics que es fan servir actualment en recerca bàsica i aplicada en antropologia mèdica, salut global i altres camps relacionats amb els processos de salut, malaltia i atenció.
Sap treballar en un context de recerca multidisciplinària.
 A3 Interpreta críticament dades etnogràfiques, fonts històriques, fonts documentals i estadístiques referents a antropologia mèdica i salut global i camps afins relacionats amb els processos de salut, malaltia i atenció.
Desenvolupa l'esperit analític, creatiu i crític quan estudia els diferents aspectes dels processos de salut, malaltia i atenció, i també a l'hora de definir i dur a terme un projecte de recerca, bàsic o aplicat.
 A5 Aplica les tècniques de recerca pròpies del camp científic en un projecte concret, tant d'especialització antropològica com multidisciplinària.
Coneix i sap dissenyar i implementar els diferents tipus de projectes de recerca avançats en antropologia mèdica i salut global.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 CT2 Reconèixer la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa.
Seguir un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional.
Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema.
Elaborar un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada.
Avaluar el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i ser capaç de trobar limitacions i proposar millores.
 CT6 Incorporar la perspectiva de gènere en la seva activitat com a estudiant.
Analitzar els principals problemes ambientals des de la perspectiva del seu àmbit de coneixement en la seva activitat com a estudiant o professional.
Argumentar basant-se en valors socials i formular propostes compromeses en la millora de la comunitat.
Aplicar els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement des d’un compromís personal i professional.
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge