Guia docent Facultat de Química |
català |
Grau en Química (2009) |
Assignatures |
QUÍMICA ORGÀNICA I |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | QUÍMICA ORGÀNICA I | Codi | 13204113 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CE1 |
Conèixer l'estructura i la reactivitat dels grups funcionals més comuns | |
CE3 |
Conèixer l'estructura, funció i reactivitat dels productes naturals orgànics | |
CE9 |
Conèixer l'estereoquímica dels compostos orgànics i l'estereoselectivitat de les reaccions Ser capaç de relacionar els efectes estereoelectrònics amb l'estructura i la reactivitat de les molècules orgàniques | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT3 |
Identificar la situació plantejada com un problema en l’àmbit de la disciplina i tenir la motivació per afrontar-lo. (Comprensió) Seguir un mètode sistemàtic per dividir el problema en parts, identificar les causes i aplicar els coneixements propis de la disciplina. (Anàlisi) Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris per afrontar el problema. (Creativitat) Incloure els aspectes concrets de la solució proposada en un model realista. (Innovació) Reflexionar sobre el model proposat i ser capaç de trobar-hi limitacions i proposar millores. (Avaluació) | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |