Guia docent Facultat de Ciències Jurídiques |
català |
Dret Ambiental (2014) |
Assignatures |
TREBALL DE FI DE MÀSTER |
Resultats d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | TREBALL DE FI DE MÀSTER | Codi | 15675301 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
12 | Treball fi de màster | Segon | 2Q |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CE1 |
Defineix l'objecte d'estudi en un àmbit específic del dret ambiental Selecciona, interpreta i utilitza la informació jurídicament pertinent Adquireix la metodologia d'anàlisi correcta per a desenvolupar la investigació o el treball de camp | |
CE3 |
Defineix l'objecte d'estudi en un àmbit específic del dret ambiental Adquireix la metodologia d'anàlisi correcta per a desenvolupar la investigació o el treball de camp Exposa per escrit i oralment, de manera coherent i raonada, el resultat d'una investigació teòrica o d'un treball de camp | |
CE5 |
Defineix l'objecte d'estudi en un àmbit específic del dret ambiental Exposa per escrit i oralment, de manera coherent i raonada, el resultat d'una investigació teòrica o d'un treball de camp | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT1 |
Planificar i desenvolupar el treball/projecte de forma autònoma, organitzada i científica. Generar un document científic en estructura i continguts Presentar i defensar el treball (davant un tribunal, en el cas del TFM). | |
CT2 |
Dominar les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic. Cercar i obtenir informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement Organitzar la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes. Crear informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta. Utilitzar les TIC per compartir i intercanviar resultats de projectes acadèmics i científics en contextos interdisciplinaris que permetin la transferència del coneixement. | |
CT3 |
Reconèixer la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa. Seguir un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional. Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema. Elaborar un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada. Avaluar el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i ser capaç de trobar limitacions i proposar millores. | |
CT5 |
Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques. Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes. Produir un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes. Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral. Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes. Produir un discurs persuasiu, consistent i precís, amb capacitat per fer entenedores idees complexes i interactuar de manera efectiva amb l’auditori. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |