Guia docent Facultat de Ciències Jurídiques |
català |
Innovació en la Intervenció Social i Educativa (2018) - Virtual |
Assignatures |
METODOLOGIES INNOVADORES D'INTERVENCIÓ EN PROCESSOS DE CANVI |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | METODOLOGIES INNOVADORES D'INTERVENCIÓ EN PROCESSOS DE CANVI | Codi | 15685102 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica | |
Ander-Egg, Ezequiel, Introducción a la planificación, Buenos Aires: Lumen., 1991 Anleu-Hernández, C.M., Garcia-Moreno, C., Zafra Aparici, E., Forns i Fernández, M.V. (2021) Strengths of Latinas in Spain: A Challenge for a Resilient Social Work Practice. Social Work, Vol 66, Issue 4, 348-357, https://doi.org/10.1093/sw/swab034. Free access: HERE Asquith, Stewart. & Clark, Clark, The Role of the Social Worker in the 21st Century, A Literature Review., 2005 Camic, Paul & Chatterjee, H., Museums and art galleries as partners for public health interventions. Perspectives, Public Health, 133(1), 66-71, 2013 Castillo, Miquel, Els problemes de la planificació: una exigència no sempre entesa. Propostes de treball i reflexió., Educació Social. Revista d’Intervenció Socioeducativa, 33, 145-156, 2006 Comas-d'Argemir, D., Anleu-Hernández, C.M., Zafra Aparici, E. (2021). Los feminicidios de pareja en los medios de comunicación. Tratamiento informativo y marcos culturales interpretativos, en M. Trujillo y I. Pastor (coord.) La violencia de género desde las ciencias sociales: análisis críticos y propuestas para su comprensión, Madrid: Tecnos. Pp.75-99 Company-Morales, M., Zafra, E., Casadó,L., Alarcón, C., Arrebola, J. (2021). Perception and Demands of Pregnant and Breastfeeding Women Regarding Their Role as Participants in Environmental Research Studies, International Journal Of Environmental Research And Public Health,18 (8) Cortina, Adela, Profesionalidad, en P. Cerezo (coord.) Democracia y virtudes cívicas, (p. 361-379), Madrid: Biblioteca Nueva., 2005 Donna McDonald, Jennifer Boddy, Katy O'Callaghan & Polly Chester, Ethical Professional Writing in Social Work and Human Services, . Ethics and Social Welfare, 9(4), 359-374, 2015 González-Saibene, Alicia, Acerca de la intervención, . RUMBOS TS, 11, 22-40, 2015 López, Lorena, Arte y Trabajo Social: Un programa de intervención para transformar la visión de la sociedad para la inclusión de personas con demencia temprana y Alzheimer, . Cuadernos de Trabajo Social, 29-1, 51-61., 2016 Madziwa, M., The importance of Monitoring and Evaluation for Social Programmes, , 2015 Munté, Ariadna, i De Vicente, Irene, El “Sueño de Barrio” ¿Un nuevo modelo de Trabajo Social?., Revista Katálysis, 15(2), 254-261, 2012 Roets, Griet; Roose, Rudi; de Wilde, Lieselot& Vanobbergen, Bruno, ). Framing the “child at risk” in social work reports: Truth-telling or storytelling?, Journal of Social Work, 17(4), 453-469., 2017 Saura, Ángeles, Arte, educación y justicia social, Opción, 6, 765-789, 2015 Stuckey, Heather & Nobel Jeremy, The connection between art, healing, and public health, Journal Public Health, 100, 254-263, 2010 Vilar, Jesús, L'ética en la practica quotidiana de les professions socials, Educació Social, 17, 10-25., 2001 Zafra-Aparici, Eva, Un mundo sostenible, una pedagogía de la alimentación integrada, Agricultura, Sociedad y Desarrollo, ISSN 1870-5472, Vol. 17, Nº. 2,, 2020 Zafra-Aparici, E., García-Moreno, C. & Egbe, M. (2021). Young women in Meknes and Fez (Morocco): Perceptions about participation in the public sphere and gender equality. Multidisciplinary Journal of Gender Studies, 10(2), 121-146. doi: 10.17583/generos.2021.6244 |
|
Complementària | |