Guia docent Facultat de Ciències Jurídiques |
català |
Innovació en la Intervenció Social i Educativa (2018) - Virtual |
Assignatures |
PREVENCIÓ DEL MALESTAR DELS PROFESSIONALS |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | PREVENCIÓ DEL MALESTAR DELS PROFESSIONALS | Codi | 15685105 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Familiaritzar-se amb el moodle i amb el contingut de l’assignatura |
Sessió Magistral | Explicacions virtual de la docent o de l'estudiantat amb o sense suport de power point |
Treballs col·laboratius. | Activitat grupal amb reflexions finals individuals. En grup, s'han de recopilar i presentar de manera dinàmica a l'aula eines pel benestar professional. Desprès es tindrá que escriure i lliurar un document de treball segon les indicacions de la docent. S'ha de demostrar saber seleccionar, posa en practica i reflexionar sobre dinàmiques i pràctiques de benestar personal i col·lectiu de les i els profesionals. |
Lectura de documentació escrita / gràfica elaborada | Estudi individual i en grup per tal d'adquirir els coneixements de l'assignatura i desenvolupar amb èxit les activitats proposades. |
Seminaris | Espai de reflexió i discussió en grup sobre documents,vídeos, treballs o temes proposats per les professores o les estudiants. |
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària | L’activitat és l’elaboració d’un quadern individual, un instrument de suport al procés d'aprenentatge i que es realitza a través del que anomenem "Quadern de Reflexió". El seu objectiu és elaborar un document que sistematitzi l'experiència tant personal com professionalitzadora dels casos, situacions i aprenentatges realitzats. És una eina que servirà per registrar i analitzar la participació tant individual com en el grup classe i les seves dinàmiques. És un suport documental personal que s'inicia el primer dia de classe i que inclou el treball individual i del grup classe que realitza l'alumne/a tant a l'espai classe com fora. És obligatori el seu lliurament i el valor de Treball individual |
Atenció personalitzada | Tutories |