Guia docent Facultat de Ciències Jurídiques |
català |
Innovació en la Intervenció Social i Educativa (2018) - Semipresencial |
Assignatures |
POLÍTIQUES D'ÈXIT I BONES PRÀCTIQUES DES D'UNA PERSPECTIVA GLOBAL |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | POLÍTIQUES D'ÈXIT I BONES PRÀCTIQUES DES D'UNA PERSPECTIVA GLOBAL | Codi | 15685204 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4 | Optativa | Primer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||||
Supòsits pràctics/ estudi de casos |
|
Objectius: .-Analitzar una experiència de bona pràctica en l’àmbit social o educatiu. .-Establir la relació de l’experiència amb les polítiques d’èxit. .-Identificar la transformació social que se’n deriva de la implementació d’aquesta experiència, així com les oportunitats i les amenaces per al desenvolupament de les intervencions socioeducatives. Descripció: .- Treball individual a partir de l’anàlisi i millora d’una experiència de bona pràctica presentada a l’aula (en el tercer bloc temàtic) en l’àmbit socioeducatiu que s’estigui aplicant. .- Caldrà relacionar la teoria amb l’experiència a analitzar |
50% | ||||||
Treballs |
|
Objectius: .- Utilitzar els coneixements adquirits a les classes magistrals i amb la lectura de textos per a l'elaboració d'una intervenció escrita al respecte. .- Ser capaç d'incorporar les aportacions de les companys i els companys en un debat vinculat a una experiència innovadora i amb perspectiva global d'intervenció. Descripció: .- Treball col·laboratiu de compilació i anàlisi de 3 projectes/serveis (al menys 2 seran dels presentats al Seminari de l'assignatura) que en la seva pràctica desenvolupin polítiques socioeducatives per a la transformació social. .- Descripció dels projectes/serveis i de la seva política social/educativa. .- Comparar i analitzar els 3 projectes/serveis identificant els components d'èxit per a la transformació social (identificar les millores en l'àmbit de la intervenció, la innovació, la perspectiva global de la intervenció...). |
50% | ||||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Estudi de cas i treball col·laboratiu: Es valorarà la capacitat anàlisi critica i les argumentacions i propostes que el/la estudiant faci al respecte. Per superar l'activitat s'hauran de seguir les indicacions especificades en la mateixa, respectant tant el contingut com la data d'entrega. Assistència i participació als debats del Seminari d'Experiències: Serà necessària l'assistència al 80% de les sessions síncrones del Seminari i la participació activa i reflexiva de l'estudiantat, per tal de poder optar a fins a 1 punt addicional a la nota final. |