Guia docent Facultat d'Economia i Empresa |
català |
Grau en Administració i Direcció d'Empreses (CTE) (2009) |
Assignatures |
INVESTIGACIÓ DE MERCATS I APLICACIONS |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | INVESTIGACIÓ DE MERCATS I APLICACIONS | Codi | 16234116 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Silvia Villaverde Hernando, Silvia Villaverde, Abel Monfort, Abel Monfort de Bedoya, María Jesús Mer, Investigación de mercados en entornos digitales y convencionales una visión integradora, 2020, Esic Editorial María Jesús Merino Sanz (coordinadora), Intorducción a la investigación de mercados, 2015, Esic Editorial Juan Báez y Pérez de Tudela, Invetigación Cualitativa, 2009, Esic Editorial Díaz de Rada Iguzquiza, Vidal, Diseño y Elaboración de Cuestionarios para la Investigación Comercial, 2001, Esic Editorial |
Complementària |
, , , |