Educational guide School of Chemical Engineering |
english |
Bachelor's Degree in Food Bioprocess Engineering (2017) |
Subjects |
TEAM LEADERSHIP PRACTICES |
Contents |
IDENTIFYING DATA | 2023_24 |
Subject | TEAM LEADERSHIP PRACTICES | Code | 20234211 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 1st | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
9 | Optional | Fourth | AN single exam |
Competences | Learning outcomes | Contents |
Planning | Methodologies | Personalized attention |
Assessment | Sources of information | Recommendations |
Topic | Sub-topic |
El rol del líder d'equip de projecte. | El líder d'equip com a facilitador de l'aprenentatge i desenvolupament dels membres de l'equip. Funcions específiques. |
Autoconeixement i desenvolupament de la capacitat de lideratge d'equips (Project Manager). | Rols de Belbin. Metodologia CliftonStrengths. Procés de coaching personal. |
Metodologies àgils de gestió de projectes. | El manifest de les metodologies àgils. El procés Scrum. |
El procés d'avaluació del rendiment individual. | Deixar clares les expectatives. Converses que impulsen el rendiment: 1) connexió ràpida, 2) check-in i 3) coaching per al desenvolupament. Reunions de revisió del progrés. Avaluació del rendiment. |
Formació i posada en marxa d'un equip de projecte. | Diversitat i sinèrgia als equips. Creació del Team Charter. |
Com crear equips altament compromesos (engagement). | Què entenem per engagement. El qüestionari Gallup Q12. Els 12 elements clau per crear "ganes" en els membres de l'equip. |
El Model de les Cinc Disfuncions d'un Equip. | Visió general del model. Generar confiança. Facilitar el conflicte. Crear compromís. Exigir responsabilitats. Enfocament en els resultats. Avaluació del funcionament de l'equip |
Direcció i gestió d'equips de projecte remots. | Com dirigir i gestionar equips remots. MS Teams. |