Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Nanociència, Materials i Processos: Tecnologia Química de Frontera (2013) |
Assignatures |
PROCESSOS DE SEPARACIÓ AVANÇATS |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | PROCESSOS DE SEPARACIÓ AVANÇATS | Codi | 20705224 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | Primer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1.1 |
Determina la tecnologia de membranes per utilitzar segons les espècies a separar Selecciona el material, estructura i configuració adequats de la membrana d'acord als compostos involucrats. | |
A1.2 |
Comprova a través de la simulació per ordinador els fonaments teòrics explicats a l'aula. | |
A2.2 |
Aplica nous conceptes d'operació i producció sostenible al disseny i operació de les operacions de separació. Tria les condicions òptimes per a la producció de la membrana relacionats amb l'aplicació final. | |
A3.1 |
Selecciona l'operació de separació adequada atenent a les característiques del problema. | |
A3.2 |
Dissenya equips d'extracció o de lixiviació Dissenya processos d'assecatge de sòlids Dissenya columnes d'adsorció, intercanvi iònic i cromatografia Dissenya equips de cristal • lització Connecta el tipus de mòdul amb l'aplicació i el material de la membrana. | |
A3.3 |
Estableix el rang adequat de les condicions de funcionament per a cada procés i problema de separació. Dissenya materials a utilitzar en la producció de membranes amb propietats específiques. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1.1 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant. Prepara i realitza presentacions estructurades complint amb els requisits exigits. Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació, ... Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il • lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes, ... Utilitza estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps, ...). Utilitza un llenguatge apropiat a la situació. Produeix un text oral gramaticalment correcte Produeix un text oral molt estructurat, clar i eficaç Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa Produeix un text escrit gramaticalment correcte Produeix un text escrit molt estructurat, clar i ric Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |