Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Sistemes i Tecnologies de Conversió d'Energia/ Energy Conversion...(2019) |
Assignatures |
TREBALL DE FI DE MÀSTER |
Resultats d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | TREBALL DE FI DE MÀSTER | Codi | 20755301 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
18 | Treball fi de màster | Primer | AN |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CE5 |
Demostra les habilitats bàsiques per a realitzar presentacions científiques i tècniques. | |
CE6 |
Mitjançant l'elaboració del treball final, i la seva posterior defensa davant d'un tribunal universitari, el Treball Fi de Màster serà un exercici d'integració dels continguts formatius rebuts durant el Màster i aplicarà el conjunt de competències adquirides pels estudiants. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT1 |
Planifica i desenvolupa de forma autònoma, organitzada i científica el projecte (procés). Genera un document científic en estructura i continguts (memòria o informe). Presenta i defensa el treball (davant un tribunal, en el cas del TFM) (defensa). | |
CT2 |
Domina les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic (ser digital). Cerca i obté informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement (cercar). Organitza la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes (organitzar). Crea informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta (crear). Utilitza les TIC per compartir i intercanviar resultats de projectes acadèmics i científics en contextos interdisciplinaris que permetin la transferència del coneixement (compartir). | |
CT3 |
Reconeix la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa (comprensió). Segueix un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional (anàlisi). Dissenya una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema (creativitat). Elabora un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada (innovació). Avalua el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i és capaç de trobar limitacions i proposar millores (avaluació). | |
CT5 |
Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques (qualitat). Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes (construcció del discurs). Produeix un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes (eficàcia). Usa els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral (comunicació no verbal i ús de la veu). Construeix un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes (construcció del discurs). Produeix un discurs persuasiu, consistent i precís, amb capacitat per fer entenedores idees complexes i interactuar de manera efectiva amb l’auditori (eficàcia). | |
CT6 |
Aprofundeix en l’autoconeixement professional (autoconeixement). Desenvolupa una actitud professional (actitud professional). Analitza l’entorn professional propi de l’especialitat (entorn). Dissenya itineraris professionals específics (itineraris). | |
CT7 |
Analitza els principals problemes ambientals des de la perspectiva del seu àmbit de coneixement en la seva activitat com a estudiant o professional (Medi ambient). Argumenta basant-se en valors socials i formula propostes compromeses en la millora de la comunitat (Responsabilitat social com a ciutadans). Aplica els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement des d’un compromís personal i professional (Ètica). | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |