Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau en Educació Social (2009) |
Assignatures |
L'ATENCIÓ SOCIOEDUCATIVA EN INFÀNCIA EN SITUACIÓ DE VULNERABILITAT |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | L'ATENCIÓ SOCIOEDUCATIVA EN INFÀNCIA EN SITUACIÓ DE VULNERABILITAT | Codi | 11224208 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | Quart | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A3 |
Identifica les característiques dels individus i/o grups sobre els quals s'incidirà. | |
A4 |
Dissenya, desenvolupa i avalua un projecte o programa d'intervenció educativa. | |
A6 |
Coneix els serveis, centres i institucions vinculats a l'àmbit pofessional de la “Intervenció socioeducativa en infància i famílies”. | |
A10 |
Demostra pensament crític i creatiu amb capacitat d'adoptar un enfocament ètic en aquest àmbit de la professió. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B2 |
Identifica el que és un problema i pren la decisió d’ afrontar-lo Segueix un mètode lògic per identificar les causes d’ un problema i no quedar-se amb els símptomes Presenta diferents opcions alternatives de solució davant un mateix problema i avalua els seus possibles riscos i avantatges Transfereix l’ aprenentatge de casos i exercicis de l’ aula a situacions reals d’ altres àmbits | |
B3 |
Proposa noves idees, oportunitats o solucions a problemes i/o processos coneguts | |
B5 |
Fomenta que tots els membres es comprometin amb la gestió i funcionament de l'equip | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient |