Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau en Educació Social (2009) |
Assignatures |
CONTEXTOS D'INTERVENCIÓ III |
Planificació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | CONTEXTOS D'INTERVENCIÓ III | Codi | 11224222 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | Quart | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies :: Proves | |||||||||||
Competències | (*) Hores a classe |
Hores fora de classe |
(**) Hores totals | ||||||||
Activitats Introductòries |
|
2 | 5 | 7 | |||||||
Sessió Magistral |
|
8 | 22 | 30 | |||||||
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes |
|
20 | 40 | 60 | |||||||
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
2 | 8 | 10 | |||||||
Atenció personalitzada |
|
6 | 10 | 16 | |||||||
Proves mixtes |
|
2 | 25 | 27 | |||||||
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |