Educational guide Faculty of Education Sciences and Psychology |
english |
Bachelor's Degree in Social Education (2009) |
Subjects |
CULTURE WELL-BEING: HEALTH AND QUALITY OF LIFE |
IDENTIFYING DATA | 2023_24 | ||||||||||||||||||||||
Subject (*) | CULTURE WELL-BEING: HEALTH AND QUALITY OF LIFE | Code | 11224230 | ||||||||||||||||||||
Study programme |
|
Cycle | 1st | ||||||||||||||||||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | |||||||||||||||||||
6 | Optional | 1Q |
|||||||||||||||||||||
Teaching | Modality by working group | Teaching language, timetables and exam dates | |||||||||||||||||||||
Prerequisites | |||||||||||||||||||||||
Department | Anthropology, Philosophy and Social Work Public Law Communication Studies Nursing Medicine and Surgery Pedagogy Psychology |
||||||||||||||||||||||
Coordinator |
|
luis.marques@urv.cat josep.ribalta@urv.cat antonio.perezportabella@urv.cat josefa.perello@urv.cat elena.castarlenas@urv.cat luis.heredia@urv.cat victor.merino@urv.cat montse.guardiola@urv.cat veronica.luque@urv.cat jorgemanuel.duenas@urv.cat cristina.adillon@urv.cat rosa.raventos@urv.cat beatriz.sora@urv.cat gisela.redondo@urv.cat |
|||||||||||||||||||||
Lecturers |
|
||||||||||||||||||||||
Web | |||||||||||||||||||||||
General description and relevant information |
Es tracta d’una assignatura transversal sobre salut i qualitat de vida, que pretén donar una introducció i sensibilització cap a la salut intrapersonal, interpersonal i comunitària, i també una iniciació a la recerca en aquest àmbit. Tindrà una estructura modular, en la qual l’estudiant triarà diversos mòduls amb continguts específics segones els seus interessos i/o els crèdits de l’optativa en el seu grau. Es una de les 4 assignatures que conformaran el Minor en “Emprenedoria social i ODS”. Com a reflex del compromís de la Universitat Rovira i Virgili a promoure el benestar emocional, social i físic de la comunitat universitària a través de programes de qualitat, l'assignatura "Cultura del benestar: Salut i Qualitat de vida" està dissenyada com una oportunitat perquè l'alumnat desenvolupi una base de coneixements sobre estils de vida saludable i sostenibles, aprenguin estratègies d'autocura i cura de l'altre, i puguin promoure'ls en diferents àmbits laborals. La present assignatura és oferta de forma transversal acord amb les necessitats actuals que requereixen interacció des de diferents àmbits de coneixement. D'aquesta manera, l'assignatura pretén garantir una vida sana i promoure el benestar per a tothom en Totes les edats (ODS 3) i garantir una educació inclusiva, equitativa i de qualitat i promoure Oportunitats d'aprenentatge durant tota la vida per a Tots (ODS 4). Mitjançant l'assignatura, l'alumnat desenvoluparà la capacitat d'implementar pràctiques personals i socials que fomentin un major coneixement de si mateix, benestar emocional, benestar físic, i la regulació i identificació de factors estressants que permetin la recerca d'ajuda o el reconeixement de la necessitat d'ajuda d'un altre. L'alumnat aprendrà aplicar de manera creativa, efectiva i eficaç els principis del benestar integral basat en la ciència i podent ser aplicat a cada camp d'estudi. |
||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |