Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau en Educació Social (2009) |
Assignatures |
TREBALL DE FI DE GRAU |
Resultats d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | TREBALL DE FI DE GRAU | Codi | 11224301 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
9 | Treball fi de grau | Quart | AN |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A5 |
Identifica les característiques dels individus i/o grups sobre els quals ha d'incidir. | |
A7 |
Identifica els aspectes institucionals i organitzatius més rellevants del servei, centre o institució escollida. | |
A8 |
Coneix, analitza i utilitza críticament les font documentals i la bibliografia. Elabora un discurs sintètic, coherent i que comunica els resultats del treball realitzat. Demostra un pensament crític i creatiu amb capcitat per adoptar un enfocament ètic en els diferents àmbits de la professió. | |
A10 |
Demostra pensament crític i creatiu amb capacitat d'adoptar un enfocament ètic en aquest àmbit de la professió. Elabora un discurs sintètic, coherent i que comunica els resultats del treball realitzat. Accepta i integra les crítiques sobre la seva actuació com a futur professional. Respecta i fa respectar el codi dentològic i realitza de forma ètica les activitats relacionades amb la seva actuació professional. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Fa aportacions significatives o certes innovacions Es capaç d’integrar paradigmes d’altres disciplines | |
B2 |
Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a dades i no només opinions subjectives i segueix un mètode lògic d’ anàlisis de la informació Té un mètode d’ anàlisis que li permet identificar causes poc evidents i avaluar el seu impacte en els problemes Analitza els problemes i les seves causes des d’ un enfocament global i de mitjà i llarg termini | |
B3 |
Identifica necessitats de millora en situacions i contexts complexes Reflexiona sobre les causes i fins de la innovació | |
B4 |
Gestiona i organitza el treball i el temps d’ acord amb la planificació donada Presenta resultats d’allò que s’ espera en la manera adequada d’ acord amb la bibliografia donada i en el temps previst Analitza les seves limitacions i possibilitats per desenvolupar la seva tasca/treball | |
B5 |
Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències Porta a terme la seva aportació individual en el temps previst i amb els recursos disponibles. | |
B6 |
Controla suficientment els seus nervis per expressar-se en públic Les presentacions estan estructurades, complint amb els requisits exigits, si n’hi hagués En les seves presentacions utilitza medis de suport El llenguatge no verbal es apropiat al discurs verbal Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació,... Fa presentacions interessants i convincents Analitza, valora i respon de manera adequada a les preguntes que se li formulen en una presentació oral Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,... Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps,...) | |
B7 |
Integra les dimensions social, econòmica i ambiental en els treballs i projectes realitzats | |
B8 |
Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació,... | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1 |
Explica i justifica breument les seves opinions i projectes Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut | |
C2 |
Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals | |
C3 |
Reflexiona, revisa i avalua el procés de gestió de la informació | |
C4 |
Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç | |
C5 |
Mostra respecte vers els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics | |
C6 |
Identifica necessitats de formació |