Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau en Educació Primària (2009) |
Assignatures |
TREBALL DE FI DE GRAU |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Assignatura (*) | TREBALL DE FI DE GRAU | Codi | 11234301 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9 | Treball fi de grau | Quart | AN |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Impartició | Modalitat per grup d'activitat | Idioma d'impartició, horaris i dates d'examen | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Prerequisits | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Departament | Bioquímica i Biotecnologia Enginyeria Informàtica i Matemàtiques Estudis Anglesos i Alemanys Filologia Catalana Filologies Romàniques Gestió d'Empreses Història i Història de l'Art Pedagogia Psicologia |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Adreça electrònica | joseluis.lazaro@urv.cat mteresa.novo@urv.cat franciscojavier.gracia@urv.cat josepmaria.pons@urv.cat sandra.gilabert@urv.cat francisca.segarra@urv.cat oscar.rubiog@urv.cat ignasi.duch@urv.cat silvia.vea@urv.cat enricjacint.marquez@urv.cat carmen.castillo@urv.cat albert.oliva@urv.cat maria.revilla@urv.cat beatriz.lores@urv.cat alicia.garcia@urv.cat pedro.boluda@urv.cat sandra.badia@urv.cat judith.balanya@urv.cat eduard.masdeu@urv.cat asela.balana@urv.cat adria.torrens@urv.cat alfredjoaquim.olivart@urv.cat montserrat.fortuny@urv.cat laura.camacho@urv.cat gema.duarte@urv.cat esther.neila@urv.cat marius.domingo@urv.cat joanoriol.vinyes@urv.cat lourdes.carrascon@urv.cat maria.salto@urv.cat monica.padilla@urv.cat mariadelcarmen.gonzalez@urv.cat miquel.massana@urv.cat |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Professors/es |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Web | http://http://www.fcep.urv.cat/ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Descripció general i informació rellevant |
El Treball de Fi de Grau (TFG) s’ha d’entendre com un mòdul o matèria de caràcter globalitzador orientat a la integració de les competències associades al títol. Per tant, té com a finalitat afavorir que l’estudiant consolidi el marc competencial recollit a les directrius dels nous graus d’Educació (Ordres ECI/3854/2007 i ECI/3857/2007). Situat al final de la titulació, el TFG té com a objectius garantir l’assoliment de les competències professionalitzadores del futur mestre/a i palesar la capacitat d’autoregulació conreada al llarg de la formació, així com conscienciar l’estudiant sobre les pròpies necessitats enfocades a la pràctica docent. Per aquesta raó, el TFG ha de ser fruit de planificacions acurades, de presa de decisions estratègiques, d'avaluació constant dels corresponents processos i de l'aprofitament dels intercanvis mantinguts amb els tutors responsables. Més específicament, el TFG consisteix en el desenvolupament d’un projecte de recerca, anàlisi o planificació educativa orientats a la millora de la pràctica escolar, amb una vinculació preferentment directa amb el Pràcticum II sota la direcció d’un professorat tutor. Aquest projecte, d’acord amb el pla d’estudis vigent, és de naturalesa obligatòria, compta amb una càrrega lectiva de 9 crèdits ECTS i per a matricular-lo cal tenir assolits 168 crèdits. Es pot realitzar en anglès com a forma de certificar la competència C1. Com en el cas de les pràctiques, el TFG és d'una única convocatòria. A la web de la FECP, http://www.fcep.urv.cat/ es troba la Normativa o Guia del TFG dels Graus d'Educació Infantil i Primària, on hi consten totes les informacions relatives a àmbits de treball del TFG, assignació de tutors, així com es concreten les informacions d'aquesta guia docent. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |