Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Doble titulació de grau en Educació Infantil i en Educació Primària (2013) |
Assignatures |
ORGANITZACIÓ DE L'ESPAI ESCOLAR, MATERIALS I HABILITATS DOCENTS |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | ORGANITZACIÓ DE L'ESPAI ESCOLAR, MATERIALS I HABILITATS DOCENTS | Codi | 11904006 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
12 | Formació bàsica | Segon | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Antón Rosera, M., Planificar l'etapa 0-6. Compromiso de sus agentes y práctica cotidiana, Graó, 2009 Cano, E., Com millorar les competències dels docents. Guia per a l'autoavaluació i el desenvolupament de les competències del professorat., Graó, 2005 Gather, M., La organización del trabajo escolar. Una oportunidad para repensar la escuela., Graó, 2010 Loughlin, C.E., El ambiente de aprendizaje. Diseño y organización, Morata, 2002 Sallan, J. G, Formación de profesores basada en competencias, Bordón. Revista de Pedagogía, 63(1), 93-108, 2011 Tejada Fernández, J., Competencias docentes, Revista Profesorado, 2011 |
Complementària | |
- Gisbert Cervera, M. & Lázaro Cantabrana, J.L. (2020). De las aulas a los espacios globales para el aprendizaje. Octaedro Editorial. - Lázaro-Cantabrana, J. L., Sanromà Giménez, M., Molero Aranda, T., & Sanz Benito, I. (2021). La formación en competencias digitales de los futuros docentes: una experiencia de Aprendizaje-Servicio en la universidad. Edutec. Revista Electrónica De Tecnología Educativa, (78), 54-70. https://doi.org/10.21556/edutec.2021.78.2243 Martín, M. Á. C. (2011). El profesor estratégico como favorecedor del clima de aula. European journal of education and psychology, 4(2), 133-142. Botía, A. B., López-Yáñez, J., & Torrecilla, F. J. M. (2014). Liderazgo en las instituciones educativas: Una revisión de líneas de investigación. Fuentes: Revista de la Facultad de Ciencias de la Educación, (14), 15-40. |