Educational guide Faculty of Education Sciences and Psychology |
english |
Double degree in Infant Education and Primary Education (2013) |
Subjects |
TEACHING AND LEARNING MUSICAL, VISUAL AND ARTISTIC EDUCATION I |
Learning outcomes |
IDENTIFYING DATA | 2023_24 |
Subject | TEACHING AND LEARNING MUSICAL, VISUAL AND ARTISTIC EDUCATION I | Code | 11904111 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 1st | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
12 | Compulsory | Fourth | AN |
Competences | Learning outcomes | Contents |
Planning | Methodologies | Personalized attention |
Assessment | Sources of information | Recommendations |
Type A | Code | Learning outcomes |
Aep1 |
Comprèn els principis que contribueixen a la formació cultural, personal i socials de les arts. Coneix el currículum escolar de l'educació artística, en les seves vessants plàstiques, audiovisual i musical. Desenvolupa i avalua continguts de forma eficaç, mitjançant recursos didàctics apropiats i adquireix les competències corresponents. Valora les propostes creatives pròpies dels llenguestes artístics i aplicar els criteris d'originalitat i innovació en les pròpies produccions plàstiques i musicals. | |
Aep2 |
Coneix el currículum escolar de l'educació artística, en les seves vessants plàstiques, audiovisual i musical. Adquireix recursos per fomentar la participació durant tota la vida en activitats musicals i plàstiques, dins i fora de l'escola. Desenvolupa i avalua continguts de forma eficaç, mitjançant recursos didàctics apropiats i adquireix les competències corresponents. | |
Aep8 |
Comprèn els principis que contribueixen a la formació cultural, personal i socials de les arts. Valora les propostes creatives pròpies dels llenguestes artístics i aplicar els criteris d'originalitat i innovació en les pròpies produccions plàstiques i musicals. | |
Aep10 |
Adquireix recursos per fomentar la participació durant tota la vida en activitats musicals i plàstiques, dins i fora de l'escola. Desenvolupa i avalua continguts de forma eficaç, mitjançant recursos didàctics apropiats i adquireix les competències corresponents. Valora les propostes creatives pròpies dels llenguestes artístics i aplicar els criteris d'originalitat i innovació en les pròpies produccions plàstiques i musicals. | |
Type B | Code | Learning outcomes |
B1 |
Be familiar with the features of their discipline. Have an overview of the various theories and methodologies of a subject. Autonomously adopt learning strategies in each situation. Make significant contributions and be responsible for some innovation. | |
B3 |
Reflect on new ways of doing things. Experiment with new procedures. | |
Type C | Code | Learning outcomes |
C3 |
Locate and access information effectively and efficiently. Critically evaluate information and its sources, and add it to their own knowledge base and system of values. Reflect on, review and evaluate the information management process. | |
C4 |
Produce well structured, clear and effective oral texts. Produce oral texts that are appropriate to the communicative situation. Produce well-structured, clear and rich written texts Produce written texts that are appropriate to the communicative situation |