Guia docent Facultat de Ciències Jurídiques |
català |
Innovació en la Intervenció Social i Educativa (2018) - Virtual |
Assignatures |
POLÍTIQUES SOCIALS I MODELS INNOVADORS D'INTERVENCIÓ EN CONTEXTOS DE CANVI |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | POLÍTIQUES SOCIALS I MODELS INNOVADORS D'INTERVENCIÓ EN CONTEXTOS DE CANVI | Codi | 15685104 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
Treballs col·laboratius. |
|
OBJECTIU: •Ser capaç de dissenyar una política socioeducativa innovadora. Aquesta activitat es realitzarà de forma col·lectiva. Els diferents membres del grup (màxim 4 persones) -i amb el vistiplau del/a professor/a- pactaran el projecte de política socioeducativa innovadora. |
45% | ||||
Supòsits pràctics/ estudi de casos |
|
OBJECTIUS: • Analitzar el procés d’elaboració d’una política social i/o educativa i el seu impacte • Saber identificar i entrar en debat sobre els diferents agents implicats Aquesta activitat es realitzarà de forma individual A partir d’una política social i educativa vigent es plantejarà l’anàlisi i possible millora del mateix a partir del materials i classes del blocs temàtics 1,2 i 3. |
45% | ||||
Presentacions / exposicions |
|
OBJECTIUS: • Ser capaç de defensar públicament un treball acadèmic i de recerca • Oferir un discurs coherent i amb vocabulari adequat a la temàtica que es presenti. Aquesta activitat es realitzarà de forma col·lectiva. El grup que hagi realitzat el treball farà una presentació dels principals resultats de la mateixa. Tots els membres del grup hauran de participar. |
10% | ||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
S'establirà un període perquè els estudiants puguin lliurar les activitats no superades en l'avaluació continuada |