Guia docent Facultat de Ciències Jurídiques |
català |
Innovació en la Intervenció Social i Educativa (2018) - Semipresencial |
Assignatures |
TRANSDISCIPLINARIETAT, TREBALL EN XARXA I COMUNITAT |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 | |||||||||||||||||
Assignatura (*) | TRANSDISCIPLINARIETAT, TREBALL EN XARXA I COMUNITAT | Codi | 15685205 | |||||||||||||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||||||||||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | Horaris i dates d'examen | |||||||||||||
4 | Optativa | Primer | 2Q |
|||||||||||||||
Modalitat i llengua d'impartició | ||||||||||||||||||
Prerequisits | ||||||||||||||||||
Departament | Antropologia, Filosofia i Treball Social |
|||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Adreça electrònica | cristina.garcia@urv.cat |
|||||||||||||||
Professors/es |
|
|||||||||||||||||
Web | ||||||||||||||||||
Descripció general i informació rellevant |
En l’àmbit socioeducatiu, com en molts altres sectors d’intervenció social, la coordinació i el treball en xarxa s'han convertit en quelcom imprescindible, ja que aporten una estructura democràtica horitzontal i suficientment flexible per adaptar-se a un entorn comunitari caracteritzat per l'augment dels actors i de les possibilitats d'interacció. Des d’aquesta consideració de partida, en aquesta assignatura es realitzarà una aproximació als paradigmes que han guiat la intervenció des d’una mirada multidisciplinar fins a plantejaments més vinculat amb la cooperació entre disciplines científiques. A partir d’aquí, es treballarà en l’anàlisi i disseny d’estratègies i processos innovadors que estiguin orientats a generar dinàmiques d’acció comunitària i transdisciplinar. |
|||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |