Educational guide Faculty of Business and Economics |
english |
Entrepreneurship and Innovation (2014) |
Subjects |
STRATEGY AND MARKETING FOR THE ENTREPRENEUR |
IDENTIFYING DATA | 2023_24 | |||||||||||||||||
Subject (*) | STRATEGY AND MARKETING FOR THE ENTREPRENEUR | Code | 16655101 | |||||||||||||||
Study programme |
|
Cycle | 2nd | |||||||||||||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||||||||||||
6 | Compulsory | First | 1Q |
|||||||||||||||
Teaching | Modality by working group | Teaching language, timetables and exam dates | ||||||||||||||||
Prerequisites | ||||||||||||||||||
Department | Business Management |
|||||||||||||||||
Coordinator |
|
jaume.gene@urv.cat |
||||||||||||||||
Lecturers |
|
|||||||||||||||||
Web | ||||||||||||||||||
General description and relevant information |
S'inclouen continguts sobre l'anàlisi del macroentorn i del microentorn de l'empresa, la identificació d'oportunitats en el mercat i la realització d'un pla de màrqueting complet de nous projectes emprenedors i innovadors enfocant en aspectes pràctics com la previsió de vendes i la gestió comercial. A través de casos d'estudi, debats i treballs, l'estudiant haurà de desenvolupar les capacitats analítiques i comunicatives per dur a terme un estudi de mercat, proposar estratègies comercials adequades per a una empresa en totes les fases del seu creixement que permeti la constant innovació de la empresa. |
|||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |