Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria |
català |
Grau en Enginyeria Matemàtica i Física (2021) |
Assignatures |
FÍSICA DE L'ESTAT SÒLID I SUPERFÍCIES |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | FÍSICA DE L'ESTAT SÒLID I SUPERFÍCIES | Codi | 17274115 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CE1 |
Coneix el comportament mecànic de sòlids i superfícies i la seva anisotropia Coneix les propietats físiques que defineixen els fluids: densitat, tensió superficial i viscositat, i distingeix els fluids newtonians dels no newtonians Distingeix el tensor d'esforços d'un fluid en equilibri, i coneix l'equació fonamental de la hidrostàtica i la seva forma diferencial i integral Coneix els principis de l'òptica geomètrica Coneix el càlcul paraxial de sistemes òptics centrats | |
CE2 |
Coneix les propietats físiques dels sòlids i la seva anisotropia Coneix el comportament mecànic de sòlids i superfícies i la seva anisotropia | |
CE6 |
Coneix el comportament tèrmic de sòlids i superfícies i les seves aplicacions en enginyeria Coneix el comportament elèctric de sòlids i superfícies i les seves aplicacions en enginyeria Coneix el comportament magnètic de sòlids i superfícies i les seves aplicacions en enginyeria Coneix el comportament òptic de sòlids i superfícies i les seves aplicacions en enginyeria | |
CE10 |
Coneix el comportament tèrmic de sòlids i superfícies i les seves aplicacions en enginyeria Coneix el comportament elèctric de sòlids i superfícies i les seves aplicacions en enginyeria Coneix el comportament magnètic de sòlids i superfícies i les seves aplicacions en enginyeria Coneix el comportament òptic de sòlids i superfícies i les seves aplicacions en enginyeria | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT3 |
Identifica la situació plantejada com un problema en l'àmbit de la disciplina i té la motivació per afrontar Segueix un mètode sistemàtic per dividir el problema en parts, identifica les causes i aplica els coneixements propis de la disciplina Dissenya una solució nova utilitzant els recursos necessaris per afrontar el problema Inclou els aspectes concrets de la solució proposada en un model realista Reflexiona sobre el model proposat i és capaç de trobar limitacions i proposar millores | |
CT4 |
Identifica el propi rol dins del grup i coneix els objectius i tasques del grup Comunica i actua dins el grup per facilitar la cohesió i el rendiment Es compromet amb les tasques i l'agenda del grup Col·labora dins el grup en un bon clima de treball i en la resolució de problemes | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |