2010_11
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Educació Social (1999)
 Assignatures
  PEDAGOGIA SOCIAL
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Per assolir els objectius marcats s’utilitzarà una metodologia expositiva per part dels professor, que es complementa amb el diàleg actiu i participatiu dels estudiants.
Presentació de l’assignatura teòrica i pràctica.
Descripció dels treballs i de la nova eina del Moodle a la matèria
Sessió Magistral Classes magistrals per presentar cada tema (amb suport de power-point, textos, vídeos, etc.)
Utilització de l’eina Moodle com a suport a la docència.
Treball en grup i individual
S’adequaran a les característiques de cada grup aula, d’acord amb els principis de:
Atenció a la diversitat de processos, centres d’interès i expectatives, en relació als temes, de forma que es fomenti la participació i interès vers aquesta matèria, alhora que es garanteixi la formació prevista pel pla d’estudis de l’ensenyament i l’adient transversalitat i cooperació interàrees
Potenciació de la llibertat i creativitat com a suport al desenvolupament personal, la motivació i les relacions d’ensenyament i aprenentatge comunicatives i interactives, en un context de coresponsabilització i construcció compartida del procés d’aprenentatge
Treballs Anàlisi de documents audiovisuals
Treballs Lectura d’articles i documents
Debats Activitat on dos o més grups defensen unes postures contràries sobre un tema determinat.
Seminaris Treball en profunditat d'un tema (monogràfic). Ampliació i relació dels continguts donats a les sessions magistrals amb el quefer professional.
Presentacions / exposicions Exposició oral per part dels alumnes d'un tema concret o d'un treball