|
|
DADES IDENTIFICATIVES |
2010_11 |
Assignatura (*) |
ALTERACIONS EN L'APRENENTATGE DE LA LECTURA I DE L'ESCRIPTURA |
Codi |
11091021 |
Ensenyament |
Mestre Especialitat en Educació Especial (1997) | |
Cicle |
1r |
Descriptors |
Crèd. |
Crèd. teoria |
Crèd. pràctics |
Tipus |
Curs |
Període |
Horaris i dates d'examen
|
4.5 |
3 |
1.5 |
Troncal |
Primer |
Segon
|
Modalitat i llengua d'impartició |
Veure grups activitat
|
Prerequisits |
|
Departament |
Psicologia
|
Coordinador/a |
|
Adreça electrònica |
emilia.molas@urv.cat
|
Professors/es |
|
Web |
|
Descripció general i informació rellevant |
Les característiques definitòries dels models interactius i psicolingüístics ens possibilitaran una comprensió ordenada i aprofundida de la naturalesa de les principals alteracions en l’aprenentatge de la lectura i escriptura, les causes que les originen i la seva interpretació. Com a conseqüència de l'extinció del pla d'estudi que estàs cursant,
en aquesta assignatura només tindràs dret a examen. Per conèixer la data de realització de l'examen consulta
a l'apartat d'horaris de les assignatures. En cas d'haver de sol·licitar convocatòria extraordinària recorda que per
poder matricular aquest dret d'examen hauràs de presentar una sol·licitud a la secretaria del teu Campus/Centre. |
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |