Grado en Psicología (2009) |
Asignaturas |
EVALUACIÓN Y DIAGNÓSTICO PSICOLÓGICO II |
Resultados de aprendizaje |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2020_21 |
Asignatura | EVALUACIÓN Y DIAGNÓSTICO PSICOLÓGICO II | Código | 11204114 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
3 | Obligatoria | Tercer | 1Q |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
Tipo A | Código | Resultados de aprendizaje |
A6 |
Adquirir l'interès i la curiositat necessària per desenvolupar "la sensibilitat diagnòstica" que precisa aquest tasca, així com l'estímul i motivació per sostenir una formació permament en l'àrea. Conèixer els instruments necessaris (cada un d’ells vinculats al marc teòric corresponent) per a poder realitzar una recopilació sistemàtica de dades sobre l’individu, així com la utilització que ha de fer d’ells tenint en compte el codi deontològic. | |
A7 |
Conèixer els instruments necessaris ( cada un d'ells vincultats al marc teòric corresponent) per a què pugui realitzar una recopilació sistemàtica de dades sobre un individu, així con la utilització que s'ha de fer d'ells tenint en compte el codi deontològic. Conèixer el concepte d’avaluació i psicodiagnòstic, com una activitat integradora dels diferents aspectes i disciplines que conflueixen en el comportament humà. | |
A11 |
Conèixer el concepte d'avaluació i psicodiagnòstic, com una activitat integradora dels diversos aspectes i disciplines que conflueixen en el comportament humà. Conèixer els instruments necessaris ( cada un d'ells vincultats al marc teòric corresponent) per a què pugui realitzar una recopilació sistemàtica de dades sobre un individu, així con la utilització que s'ha de fer d'ells tenint en compte el codi deontològic. | |
Tipo B | Código | Resultados de aprendizaje |
B4 |
Propone mejoras a las orientaciones relativas de cómo realizar el trabajo con calidad. | |
Tipo C | Código | Resultados de aprendizaje |
C3 |
Localiza y accede a la información de manera eficaz y eficiente. Evalúa críticamente la información y sus fuentes y la incorpora a la propia base de conocimientos y a su sistema de valores. Utiliza la información comprendiendo las implicaciones económicas, legales, sociales y éticas del acceso a la información y a su uso. Reflexiona, revisa y evalúa el proceso de gestión de la información. |