2022_23
Guía docente 
Facultad de Ciencias de la Educación y Psicología
A A 
castellano 
 
Grado en Psicología (2009)
 Asignaturas
  EVALUACIÓN PSICOPEDAGÓGICA EN EDUCACIÓN
   Metodologías
Metodologías
  descripción
Actividades introductorias Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels alumnes i presentació de l’assignatura.
Portafolios / Carpeta de aprendizaje Presentació recull del treball realitzats als seminaris presencials, on es treballarà per resolució de situacions educatives plantejades, simulacions, aplicació d'aspectes teòrics a la pràctica, petites presentacions on-line per part dels alumnes
Resolución de problemas/ejercicios en el aula ordinaria Plantejament de situacions pràctiques sobre el contingut de la matèria. Els alumnes les estudiaran i proposaran la solució argumentada per resoldre-les. A continuació es farà una posada en comú i es trauran conclusions.
MOLT IMPORTANT :
Els grups sempre seran estables i fixes ,això vol dir que els alumnes no podran vaig cap concepte canviar de grup.
Durant la presentació assignatura el professorat determinarà el nombre de grups i el nombre d'alumnes per grup i l'adjudicació de l'horari que caldrà respectar

(Aquesta modalitat s'aplica com a conseqüència de la crisis sanitària, la TSQD)

Videoconferencia En aquesta assignatura la docència es farà mitjançant amb classes inverses. És a dir, les classes teòriques es faran a distància i s’aprofitarà la presencialitat, en primer lloc, per reforçar els conceptes teòrics més complexos i, en segon lloc, per dur a terme les classes més pràctiques
Atención personalizada Es faran tutories en línia o l’horari en què es pot contactar directament amb el docent,previament caldrà demanar hora per correu .
Tot i això durant les hores de seminari presencial es poden resoldre dubtes i altres qüestions