Grado en Psicología (2009) |
Asignaturas |
TÉCNICAS COGNITIVO-CONDUCTUALES |
Metodologías |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2020_21 |
Asignatura | TÉCNICAS COGNITIVO-CONDUCTUALES | Código | 11204260 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
6 | Optativa | 1Q |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
descripción | |
Actividades introductorias | Presentar l'assignatura, els seus continguts i mètodes d'avaluació |
Sesión magistral | Presentació dels continguts fonamentals. El curs 2020-21 les sessions magistrals tindran un format online amb sessions gravades. Es penjaran el dia que hi ha assignada sessió magistral. |
Presentaciones/exposiciones | Presentacions orals amb suport tecnològic de temes d'interès en la matèria |
Supuestos prácticos / estudio de casos | Plantejament d’una situació (real o simulada) en la que ha de treballar l’estudiant per donar una solució argumentada al tema, resoldre una sèrie de preguntes concretes o realitzar una reflexió global. |
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprendizaje basado en problemas | A partir d'un supòsit pràctic es construeix una necessitat formativa per resoldre el cas. Aquest objectiu ha de crear-se en equip pels propis alumnes amb la supervisió i guia del docent. |
Atención personalizada | Atenció d'alumnes durant l'horari d'atenció. |