|
A2 |
Conèixer, analitzar i interpretar l’estructura diacrònica de la Història i un o més períodes específics del passat de la humanitat. |
|
A4 |
Analitzar i interpretar els diferents llenguatges, procediments i tècniques artístiques: arquitectura, urbanisme, pintura, escultura, iconografia, fotografia, cinema, música, etc. |
|
A6 |
Usar, ordenar i interpretar les fonts històriques. |
|
A8 |
Entendre els sistemes socials, les dinàmiques que els han generat i els àmbits culturals i geogràfics on s’integren. |
|
A10 |
Aplicar la didàctica de la Història. |
Type B
|
Code |
Competences Transversal |
|
B1 |
Aprendre a aprendre |
|
B2 |
Resoldre problemes complexos de forma efectiva |
|
B3 |
Aplicar el pensament crític, lògic i creatiu, demostrant capacitat d'innovació |
|
B4 |
Autonomy, responsibility and initiative |
|
B5 |
Treballar en equip de forma cooperativa i amb responsabilitat compartida |
|
B6 |
Clear and effective communication of information, ideas, problems and solutions in public or a specific technical field |
|
B7 |
Tenir sensibilització en temes mediambientals |
|
B8 |
Gestionar projectes tècnics o professionals complexos |
Type C
|
Code |
Competences Nuclear |
|
C1 |
Have an intermediate mastery of a foreign language, preferably English |
|
C2 |
Be advanced users of the information and communication technologies |
|
C3 |
Be able to manage information and knowledge |
|
C4 |
Be able to express themselves correctly both orally and in writing in one of the two official languages of the URV |
|
C5 |
Be committed to ethics and social responsibility as citizens and professionals |
|
C6 |
Be able to define and develop their academic and professional project |