Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Ensenyament de Llengües: Espanyol com a Llengua Estrangera (2015) |
Assignatures |
METODOLOGIA DE L'ENSENYAMENT DE LLENGÜES ESTRANGERES |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 | |||||||||||||||||
Assignatura (*) | METODOLOGIA DE L'ENSENYAMENT DE LLENGÜES ESTRANGERES | Codi | 12855102 | |||||||||||||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||||||||||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | Horaris i dates d'examen | |||||||||||||
3 | Obligatòria | Primer | 1Q |
|||||||||||||||
Modalitat i llengua d'impartició | Veure grups activitat | |||||||||||||||||
Prerequisits | ||||||||||||||||||
Departament | Filologies Romàniques |
|||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Adreça electrònica | alicia.madrona@urv.cat |
|||||||||||||||
Professors/es |
|
|||||||||||||||||
Web | ||||||||||||||||||
Descripció general i informació rellevant |
En aquesta assignatura s'estudien i analitzen els models d'ensenyament-aprenentatge d'una segona llengua que han existit al llarg de la història fins a l'actualitat des d'un punt de vista teòric i pràctic. Els objectius d'aquesta assignatura són: 1. Conèixer el desenvolupament històric de les diferents metodologies en l'ensenyament de llengües estrangeres. 2. Familiaritzar-se amb els conceptes bàsics de la metodologia d'ensenyament-aprenentatge de llengües estrangeres. 3. Reflexionar sobre els diferents components en l'elaboració de programes de llengua estrangera. 4. Reflexionar sobre el paper del professor i de l'alumne a les classes de llengua estrangera. 5. Aprofundir en els diferents mètodes d'ensenyament-aprenentatge de llengües estrangeres. |
|||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |