Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Ensenyament de Llengües: Espanyol com a Llengua Estrangera (2015) - Virtual |
Assignatures |
L'ENSENYAMENT D'ESPANYOL A IMMIGRANTS |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 | |||||||||||||||||
Assignatura (*) | L'ENSENYAMENT D'ESPANYOL A IMMIGRANTS | Codi | 12855203 | |||||||||||||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||||||||||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | Horaris i dates d'examen | |||||||||||||
3 | Optativa | Primer | 2Q |
|||||||||||||||
Modalitat i llengua d'impartició | Veure grups activitat | |||||||||||||||||
Prerequisits | ||||||||||||||||||
Departament | Filologies Romàniques |
|||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Adreça electrònica | isabel.gibert@urv.cat |
|||||||||||||||
Professors/es |
|
|||||||||||||||||
Web | ||||||||||||||||||
Descripció general i informació rellevant |
L´assignatura reflexiona sobre l´ensenyament d´ELE a immigrants, el paper del professor i la importància de l´adaptació d´activitats. S'emfatitza especialment la dificultat d'ensenyar alumnat no escolaritzat. Aquesta assignatura s'imparteix en dues modalitats: presencial i virtual síncrona. Els continguts, les competències i els resultats d'aprenentatge són els mateixos en totes dues modalitats i es poden consultar a l'apartat corresponent de la guia. Les metodologies, la planificació i l'avaluació seran tan semblants com sigui possible en les dues modalitats. Així mateix. es fomentarà el treball de forma conjunta durant les classes, per la qual cosa és indispensable poder connectar-se a Teams, tant per als estudiants presencials com per als virtuals, ja que es fomentarà el treball en grups híbrids, és a dir entre alumnat matriculat en modalitat presencial i el matriculat en modalitat virtual. |
|||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |