Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Comunicació Estratègica (2020) |
Assignatures |
COMUNICACIÓ ESTRATÈGICA DE MARQUES TERRITORI |
DADES IDENTIFICATIVES | 2021_22 | |||||||||||||||||
Assignatura (*) | COMUNICACIÓ ESTRATÈGICA DE MARQUES TERRITORI | Codi | 12885202 | |||||||||||||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||||||||||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | Horaris i dates d'examen | |||||||||||||
3 | Optativa | 2Q |
||||||||||||||||
Modalitat i llengua d'impartició | Veure grups activitat | |||||||||||||||||
Prerequisits | ||||||||||||||||||
Departament | Estudis de Comunicació |
|||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Adreça electrònica | sunsi.huertas@urv.cat |
|||||||||||||||
Professors/es |
|
|||||||||||||||||
Web | ||||||||||||||||||
Descripció general i informació rellevant |
En aquesta assignatura del màster es pretén donar a conèixer què són les marques territori, les marques turístiques, les identitats dels territoris i la seva importància en la comunicació territorial. Igualment analitzarem la comunicació de les destinacions turístiques i les seves marques a través dels llocs web i els mitjans socials. Aquesta assignatura s’impartirà amb la màxima presencialitat que permetin les indicacions de les autoritats sanitàries. En començar el curs, el calendari amb totes les activitats docents previstes (amb horaris i espais) estarà disponible al Campus Virtual (Moodle) de l’assignatura |
|||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |