2021_22
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Comunicació Estratègica (2020)
 Assignatures
  COMUNICACIÓ ESTRATÈGICA DE MARQUES TERRITORI
DADES IDENTIFICATIVES 2021_22
Assignatura (*) COMUNICACIÓ ESTRATÈGICA DE MARQUES TERRITORI Codi 12885202
Ensenyament
Comunicació Estratègica (2020)
Cicle 2n
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període Horaris i dates d'examen
3 Optativa 2Q
Modalitat i llengua d'impartició Veure grups activitat
Prerequisits
Departament Estudis de Comunicació
Coordinador/a
HUERTAS ROIG, MARIA ASUNCION
Adreça electrònica sunsi.huertas@urv.cat
Professors/es
HUERTAS ROIG, MARIA ASUNCION
Web
Descripció general i informació rellevant

En aquesta assignatura del màster es pretén donar a conèixer què són les marques territori, les marques turístiques, les identitats dels territoris i la seva importància en la comunicació territorial. Igualment analitzarem la comunicació de les destinacions turístiques i les seves marques a través dels llocs web i els mitjans socials. 

Aquesta assignatura s’impartirà amb la màxima presencialitat que permetin les indicacions de les autoritats sanitàries. En començar el curs, el calendari amb totes les activitats docents previstes (amb horaris i espais)  estarà disponible al Campus Virtual (Moodle) de l’assignatura

(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent