Guia docent Facultat de Química |
català |
Grau en Bioquímica i Biologia Molecular (2009) |
Assignatures |
PRÀCTIQUES EXTERNES |
Resultats d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | PRÀCTIQUES EXTERNES | Codi | 13214401 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
12 | Pràctiques Externes obligatòria | Quart | 2Q |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CE1 |
Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears Realitzar una activitat tutelada en empreses i institucions amb relació als objectius professionals de la titulació en col·laboració amb els objectius de la institució/empresa que l'acull | |
CE2 |
Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears Realitzar una activitat tutelada en empreses i institucions amb relació als objectius professionals de la titulació en col·laboració amb els objectius de la institució/empresa que l'acull | |
CE3 |
Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears Realitzar una activitat tutelada en empreses i institucions amb relació als objectius professionals de la titulació en col·laboració amb els objectius de la institució/empresa que l'acull | |
CE4 |
Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears Realitzar una activitat tutelada en empreses i institucions amb relació als objectius professionals de la titulació en col·laboració amb els objectius de la institució/empresa que l'acull | |
CE5 |
Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears Realitzar una activitat tutelada en empreses i institucions amb relació als objectius professionals de la titulació en col·laboració amb els objectius de la institució/empresa que l'acull | |
CE6 |
Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears Realitzar una activitat tutelada en empreses i institucions amb relació als objectius professionals de la titulació en col·laboració amb els objectius de la institució/empresa que l'acull | |
CE7 |
Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears Realitzar una activitat tutelada en empreses i institucions amb relació als objectius professionals de la titulació en col·laboració amb els objectius de la institució/empresa que l'acull | |
CE8 |
Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears Realitzar una activitat tutelada en empreses i institucions amb relació als objectius professionals de la titulació en col·laboració amb els objectius de la institució/empresa que l'acull | |
CE9 |
Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears Realitzar una activitat tutelada en empreses i institucions amb relació als objectius professionals de la titulació en col·laboració amb els objectius de la institució/empresa que l'acull | |
CE10 |
Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears Realitzar una activitat tutelada en empreses i institucions amb relació als objectius professionals de la titulació en col·laboració amb els objectius de la institució/empresa que l'acull | |
CE11 |
Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears Realitzar una activitat tutelada en empreses i institucions amb relació als objectius professionals de la titulació en col·laboració amb els objectius de la institució/empresa que l'acull | |
CE12 |
Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears Realitzar una activitat tutelada en empreses i institucions amb relació als objectius professionals de la titulació en col·laboració amb els objectius de la institució/empresa que l'acull | |
CE13 |
Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears Realitzar una activitat tutelada en empreses i institucions amb relació als objectius professionals de la titulació en col·laboració amb els objectius de la institució/empresa que l'acull | |
CE14 |
Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears Realitzar una activitat tutelada en empreses i institucions amb relació als objectius professionals de la titulació en col·laboració amb els objectius de la institució/empresa que l'acull | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT4 |
Identificar el propi rol dins del grup i conèixer els objectius i tasques del grup. (Context) Comunicar i actuar dins del grup per facilitar la cohesió i el rendiment. (Comunicació) Comprometre’s amb les tasques i l’agenda del grup. (Compromís) Col·laborar dins del grup en un bon clima de treball i en la resolució de problemes. (Col·laboració) | |
CT6 |
Aprofundir en l’autoconeixement acadèmic, laboral o professional. (Autoconeixement) Identificar el propi procés d’aprenentatge. (Aprenentatge) Analitzar l’entorn laboral o professional de l’àmbit d’estudi. (Entorn) Dissenyar itineraris acadèmics i d’inserció laboral o professional. (Itineraris) | |
CT7 |
Conèixer les principals desigualtats i discriminacions que es produeixen entre homes i dones i comprendre'n les causes (Igualtat). Identificar els principals problemes ambientals. (Medi ambient) Reconèixer i reflexionar sobre les necessitats i problemàtiques socials, i implicar-se en la millora de la comunitat. (Responsabilitat social com a ciutadà o ciutadana) Reconèixer els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement, mostrar capacitat crítica i de diàleg, i fer un ús responsable de les normes que l’afecten com a membre de la comunitat universitària. (Ètica) | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |