Guia docent Facultat de Medicina i Ciències de la Salut |
català |
Grau en Medicina (2009) |
Assignatures |
DERMATOLOGIA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | DERMATOLOGIA | Codi | 14204117 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4 | Obligatòria | Quart | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A2 |
Valorar els edemes Reconèixer una trombosi venosa | |
A18 |
Conèixer els procediments requerits per obtenir el material necessari per a la investigació | |
A45 |
Conèixer les alteracions de l’estructura macroscòpica i microscòpica dels diversos òrgans i la relació amb la seva funció Conèixer les principals síndromes que afecten l’organisme i els diversos sistemes i aparells i, en concret: el concepte, l’etiopatogènia genera, la fisiopatologia, la semiologia Conèixer les causes de les malalties més freqüents i prevalents del nostre entorn | |
A46 |
Conèixer les causes externes de la malaltia: microbiologia Conèixer les causes externes de la malaltia: toxicologia Conèixer les causes externes de la malaltia: ocupacional | |
A47 |
Conèixer els principals grups farmacològics Conèixer els conceptes bàsics de farmacodinàmia i farmacocinètica d’aquests grups Conèixer els principis generals del mecanisme d’acció dels fàrmacs, les bases de les interaccions i les reaccions adverses | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
CT3-G |
RA1. Identificar la situació plantejada com un problema en l’àmbit de la disciplina i tenir la motivació per afrontar-lo. (Comprensió) RA2. Seguir un mètode sistemàtic per dividir el problema en parts, identificar les causes i aplicar els coneixements propis de la disciplina. (Anàlisi) RA3. Dissenyar una solució nova utilitzant els recursos necessaris per afrontar el problema. (Creativitat) RA4. Incloure els aspectes concrets de la solució proposada en un model realista. (Innovació) RA5. Reflexionar sobre el model proposat i ser capaç de trobar-hi limitacions i proposar millores. (Avaluació) | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |