Guia docent Facultat de Medicina i Ciències de la Salut |
català |
Grau en Medicina (2009) |
Assignatures |
CLÍNICA PEDIÀTRICA |
Competències |
DADES IDENTIFICATIVES | 2023_24 |
Assignatura | CLÍNICA PEDIÀTRICA | Codi | 14204152 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Sisè | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Competències Específiques |
A1 | L’alumne ha de ser capaç de conèixer i realitzar una anamnesi del pacient i/o dels seus familiars | |
A2 | L'alumne ha de ser capaç de conèixer i realitzar una exploració física general i per sistemes, apropiada a l'edat del pacient, al sexe, a l'estat mental i físic, d'una manera completa i sistemàtica | |
A3 | L'alumne ha de ser capaç de conèixer i interpretar els resultats de l'anamnesi, de l'examen físic i de les exploracions complementàries | |
A4 | L'alumne ha de ser capaç de conèixer i fer una orientació diagnòstica | |
A5 | Establir un pla d'actuació | |
A6 | Registrar les troballes | |
A18 | Conèixer i saber interpretar proves de diagnòstic del laboratori | |
A19 | Conèixer i saber interpretar proves de diagnòstic per la imatge | |
A36 | Reconèixer les causes de la malaltia i les amenaces per la salut dels individus i poblacions de risc | |
A38 | Col•laborar amb altres professionals i institucions per tal de promocionar la salut i prevenir malalties | |
A40 | Desenvolupar estratègies de salut i screening | |
A42 | Conèixer l'estructura i la funció de l'organisme humà en estat de salut i de cadascun dels seus òrgans i aparells | |
A43 | Conèixer el cicle de la vida | |
Tipus B | Codi | Competències Transversals |
CT4-G | Treballar de forma autònoma i en equip amb responsabilitat i iniciativa | |
CT6-G | Identificar el procés d’aprenentatge i l’orientació acadèmica i professional | |
Tipus C | Codi | Competències Nuclears |