A causa de l’emergència sanitària provocada per la COVID-19 poden haver-hi canvis en la docència, avaluació i calendaris del curs 2020-21. Aquests canvis s’informaran a l’espai Moodle de cada assignatura.
Informació sobre com es durà a terme la docència mixta al curs 2020-21 (presencialitat adaptada a la situació actual per COVID):
CLASSES TEÒRIQUES:
-En aquesta assignatura la docència es farà mitjançant classes inverses. És a dir, les classes teòriques es faran a distància i s’aprofitarà la presencialitat, en primer lloc, per reforçar els conceptes teòrics més complexos i , en segon lloc, per a dur a terme les classes més pràctiques.
-És a dir, el contingut teòric de les classes es penjarà amb antelació a la classe presencial al moodle per tal que l’alumne en pugui disposar i estudiar-la.
-Es mantindrà l’horari de les classes presencials segons consta al calendari acadèmic. La classe presencial serà pràctica es centrarà en la discussió sobre el contingut i la resolució de dubtes dels alumnes.
Per tal de preservar a l’aula les distàncies de seguretat recomanades, el dia de la classe presencial la meitat del grup assistirà a 1ª hora. L’altra meitat del grup assistirà a 2ª hora i s’abordarà el mateix contingut.
SEMINARIS PRÀCTICS:
-Els alumnes matriculats a l’assignatura seran distribuits en grups més petits per assistir als seminaris pràctics de forma presencial.
Es treballaran casos, entrevistes o intervencions clíniques per aprofondir en la intervenció psicoterapèutica o psicodiagnòstica en trastorns abordats en psiquiatria infantil i juvenil.
Descripció general:
Psicologia evolutiva.
Trastorns mentals en la infància i l'adolescència.
La família i el nen.
Mètodes d'intervenció.
Mètodes terapèutics: reeducació, rehabilitació psicoteràpia i tractaments farmacològics. |