Guia docent Facultat d'Economia i Empresa |
català |
Grau en Administració i Direcció d'Empreses (2009) |
Assignatures |
RESPONSABILITAT SOCIAL CORPORATIVA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2022_23 |
Assignatura | RESPONSABILITAT SOCIAL CORPORATIVA | Codi | 16214238 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | Tercer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A4 |
Comprèn el marc conceptual de la Responsabilitat Social Corporativa, els seus fonaments, així com les principals polítiques i estratègies que les empreses tenen a la seva disposició per incorporar la RSC a la seva gestió. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B7 |
Coneix el concepte de desenvolupament sostenible Coneix les diferents aproximacions al desenvolupament sostenible i entendre les seves implicacions socials, econòmiques i ambientals, tenint en compte els posicionaments polítics i ideològics Identifica els problemes i conseqüències derivades del desenvolupament sostenible Coneix les eines i processos per aplicar criteris de sostenibilitat en el disseny i l'avaluació de solucions Aprofundeix en les habilitats i actituds necessàries per integrar el concepte de desenvolupament sostenible en la presa de decisions Soluciona els problemes considerant els elements del desenvolupament sostenible i les seves implicacions Integra les dimensions social, econòmica i ambiental en els treballs i projectes realitzats En la presa de decisions, té una consciència clara de la responsabilitat social i ambiental de la pròpia professió Comprèn la sostenibilitat des d'una perspectiva interdisciplinar, considerant la situació global i els reptes que planteja | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C2 |
Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu... | |
C3 |
Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors | |
C5 |
Mostra respecte pels drets fonamentals i d'igualtat entre homes i dones Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les persones amb discapacitat Mostra respecte vers els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics |