2007_08
Guia docent 
Facultat d`Enologia
A A 
català 
 
 
Enologia (2006)
 Assignatures
  MARKETING I TÈCNIQUES DE COMUNICACIÓ
   Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
  Comú
  AC1 Correcta visió, comprensió i coneixement del món del vi i del seu entorn mediàtic.
  AC4 Coneixement ampli de la realitat vitivinícola mundial.
  Professionalitzador
  AP1 Perfecta capacitació per incorporar-se productivament a l’equip de gestió econòmica d’un celler.
  AP2 L’assessorament en afers legals, econòmics i financers.
  AP3 Capacitat per gestionar els Recursos Humans d’una empresa vitivinícola.
  AP4 Coneixements amplis en la normativa i legislacions vitivinícoles europees i mundials.
  AP5 Capacitat per a dissenyar plans estratègics de mercat.
  AP6 Capacitat per dirigir el departament d’exportació.
  AP7 La planificació, programació, direcció, organització, racionalització i control de tots els processos propis d’una indústria vitivinícola.
  Recerca
  AR1 Correcta visió, comprensió i coneixement de la ciència que envolta la vi i del seu entorn mediàtic.
Tipus B Codi Competències Transversals
  Comú
  BC1 Creativitat. Desenvolupar idees i projectes originals.
  BC2 Treballar autònomament amb iniciativa.
  BC3 Flexibilitat. Disponibilitat per a l’adaptació en ambients canviants.
  BC4 Resoldre problemes de manera efectiva.
  BC5 Transferibilitat. Aplicar coneixements i habilitats en entorns nous o no familiars i en contextos multidisciplinars relatius a la seva àrea específica.
  BC6 Actuar amb un esperit crític i responsable.
  BC7 Considerar l’ètica i la integritat intel•lectual com a valors essencials a la pràctica professional.
  BC9 Lideratge.
  BC10 Treballar en equip i gestionar equips.
  BC11 Assertivitat. Comunicar de manera clara i sense ambigüitats tant a audiències expertes com no expertes.
  BC12 Aprendre a aprendre.
  BC13 Planificació i organització.
Tipus C Codi Competències Nuclears
  Comú
  CC1 Domini de l’expressió i la compressió del/s idioma/es estrangers per al desenvolupament professional derivat del curs de postgrau.
  CC2 Ús de les eines específiques de TIC per al desenvolupament professional derivat del curs de postgrau.
  CC3 Desenvolupament d’una perspectiva global del món en l’àrea específica on s’ubica el postgrau.
  CC4 Desenvolupament d’habilitats informacionals.
  CC5 Desenvolupament de processos d’incorparació al món del treball (compte d’altres i/o empreneduria).