Educational guide School of Chemical Engineering |
english |
Bachelor's Degree in Mechanical Engineering (2010) |
Subjects |
FINAL PROJECT III |
Learning outcomes |
IDENTIFYING DATA | 2023_24 |
Subject | FINAL PROJECT III | Code | 20224127 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 1st | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
6 | Compulsory | Third | 2Q single exam |
Competences | Learning outcomes | Contents |
Planning | Methodologies | Personalized attention |
Assessment | Sources of information | Recommendations |
Type A | Code | Learning outcomes |
A1.1 |
Conex i sap aplicar els principis de disseny per a la fabricació i disseny per al muntatge. | |
A1.3 |
Coneix i sap aplicar els principis de seguretat en màquines (Risck Assestment). | |
A1.9 |
Aplica els condicionants de fabricació al projecte d'elements i grups mecànics. | |
A5.7 |
Selecciona materials per al projecte mecànic. | |
Type B | Code | Learning outcomes |
B1.1 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant, amb un llenguatge apropiat a la situació. Plan their communications: generate ideas, search for information, select and order the information, make schemes, determine the type of audience and the objectives of the communication, etc. Draft documents with the appropriate format, content, structure, language accuracy and register, and illustrate concepts using the appropriate conventions: formats, titles, footnotes, captions, etc. Prepare their presentations and use a variety of presentation strategies (audiovisual support, eye contact, voice, gesture, time, etc.). | |
B2.4 |
Participa activament en la distribució de les responsabilitats i les tasques en funció de les potencialitats de cada membre de l’ equip. | |
B2.6 |
Desenvolupa estratègies per a involucrar a l’equip en la consecució dels objectius. | |
B3.3 |
Participate actively and share information, knowledge and experience. Finish the tasks assigned to them in the time allowed and with the resources available. Accepta i compleix les normes del grup. Col·labora activament en la planificació de la feina en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits. | |
B3.4 |
Desenvolupa estratègies i mètodes per tal de solucionar els conflictes interpersonals de manera constructiva. | |
B4.2 |
Analitza l'entorn laboral o professional de l'àmbit d'estudi (entorn). Dissenya itineraris acadèmics i de inserció laboral o professional (itineraris). Identifica el propi procés d'aprenentatge (aprenentatge). Aprofundeix en l'autoconeixement acadèmic, laboral o professional (autoconeixement). | |
B4.3 |
Selecciona un procediment d’entre els que li proposa el professor. En cada cas, sap formular les preguntes adients per resoldre els dubtes o les qüestions obertes i té criteri en la cerca de la informació. | |
B5.1 |
Presenta resultats d’allò que s’espera en la manera adequada d’ acord amb la bibliografia donada i en el temps previst. Analitza les seves limitacions i possibilitats per desenvolupar la seva tasca. Decide how to manage and organize work and time. Té criteri sobre el seu procés d’aprenentatge i les necessitats d’aprenentatge. | |
B6.2 |
Coneix les principals desigualtats i discriminacions que es produeixen entre homes i dones i en comprèn les causes. (Igualtat) | |
Type C | Code | Learning outcomes |