Guia docent Facultat de Turisme i Geografia |
català |
Grau de Geografia, Anàlisi Territorial i Sostenibilitat (2018) |
Assignatures |
PROJECTE 1 |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2018_19 |
Assignatura | PROJECTE 1 | Codi | 21234103 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Introducció al projecte i les seves fases |
Sessió Magistral | Presentació dels principals conceptes i explicació dels treballs pràctics a fer |
Presentacions / exposicions | Exposició oral per part de l'alumne dels resultats de l'informe territorial individual |
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes | Estratègia consistent en la resolució de problemes i en la reflexió sobre les experiències que han realitzat els estudiants, normalment treballant d'una manera col·laborativa. En aquest cas es refereix a la determinació d'indicadors i cartografia a elaborar per a l'informe comparatiu i la seva realització. |
Projectes | Elaboració d'informe territorial individual. |
Pràctiques de camp | Sortida de reconeixement d'un territori que serà objecte de comparació. |
Debats | Sessions de debat a classe sobre la determinació d'indicadors comparatius i sobre l'elaboració de l'informe final. |
Atenció personalitzada | Suport individual o en grup a l'elaboració del projecte fora d'hores de classe |