Grau d'Arquitectura (2010) |
Assignatures |
PROJECTE DE FI DE GRAU |
Resultats d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2017_18 |
Assignatura | PROJECTE DE FI DE GRAU | Codi | 22204301 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
30 | Treball fi de grau | Sisè | AN |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A45 |
Desenvolupar adequadament les competències específiques, transversals i nuclears en un projecte integral de l'àmbit de l'arquitectura. Aplicar les tècniques pròpies del camp disciplinar en un projecte d'execució. | |
A46 |
Desenvolupar adequadament les competències específiques, transversals i nuclears en un projecte integral de l'àmbit de l'arquitectura. Integrar els coneixements teòrics amb les realitats del projecte urbanístic | |
A48 |
Desenvolupar adequadament les competències específiques, transversals i nuclears en un projecte integral de l'àmbit de l'arquitectura. Aplicar les tècniques pròpies del camp disciplinar en un projecte arquitectònic. | |
A49 |
Desenvolupar adequadament les competències específiques, transversals i nuclears en un projecte integral de l'àmbit de l'arquitectura. Integrar els coneixements teòrics amb les realitats del projecte de rehabilitació | |
A56 |
Desenvolupar adequadament les competències específiques, transversals i nuclears en un projecte integral de l'àmbit de l'arquitectura. Integrar els coneixements teòrics amb les realitats del projecte de paisatge | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Estableix els seus propis objectius d’ aprenentatge | |
B2 |
Identifica els problemes amb anticipació abans de què el seu efecte es faci evident Analitza els problemes i les seves causes des d’ un enfocament global i de mitjà i llarg termini | |
B3 |
Identifica necessitats de millora en situacions i contexts complexes Dissenya nous productes, processos,...analitzant riscos i beneficis | |
B4 |
Decideix com ha de fer el treball previst perquè tingui la màxima qualitat possible. Pren decisions encertades en moments compromesos mostrant seguretat, coherència i d’ acord amb una sistemàtica | |
B6 |
Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,... Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps,...) | |
B7 |
Integra les dimensions social, econòmica i ambiental en els treballs i projectes realitzats En la presa de decisions, té una consciència clara de la responsabilitat social i ambiental de la pròpia professió | |
B8 |
Valora i jerarquitza les necessitats i recursos en un context real d’ intervenció, prioritzant les necessitats que han de ser objecte del projecte | |
B9 |
Interpreta la geometria de l'espai i els objectes en els sistemes de representació espacial | |
B10 |
Composa amb criteris estètics | |
B11 |
Expressa sintèticament les formes i els espais arquitectònics | |
B12 |
Identifica el tipus d'esforç de les peces estructurals en funció de les accions aplicades | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1 |
Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut | |
C2 |
Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals | |
C3 |
Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors | |
C4 |
Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produeix un text escrit gramaticalment correcte | |
C5 |
Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les
persones amb discapacitat | |
C6 |
Identifica els propis interessos i motivacions acadèmico-professionals |