Enginyeria Tècnica Agrícola esp. Indústries Agràries i Alimentàries (1997) |
Assignatures |
FÍSICA |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 |
Assignatura | FÍSICA | Codi | 19031002 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 3 | 3 | Troncal | Primer | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
Comprendre els conceptes de la Mecànica del punt. | A7 |
C2 |
|
Aplicar els conceptes de la Mecànica del punt a la resolució de problemes qüotidians. | A7 |
B2 B4 |
|
Comprendre els conceptes específics de la Mecànica del sòlid rígid. | A7 |
C2 |
|
Aplicar els conceptes de la Mecànica del sòlid rígid a la resolució de problemes dinàmics de cossos extensos. | A7 |
B2 B4 |
|
Aplicar els conceptes de la Mecànica del sòlid rígid a la resolució de problemes d'estàtica d'estructures. | A7 |
B2 B4 |
|
Comprendre els conceptes de la Mecànica de fluids. | A7 |
C2 |
|
Aplicar els conceptes de la Mecànica de fluids a la resolució de problemes d'estàtica de fluids. | A7 |
B2 B4 |
|
Aplicar els conceptes de la Mecànica de fluids a la resolució de problemes de dinàmica de fluids ideals. | A7 |
B2 B4 |
|
Comprendre els conceptes de calor i termometria. | A7 |
C2 |
|
Aplicar els conceptes de calor i termometria a resoldre problemes qüotidians. | A7 |
B2 B4 |
|
Diferenciar claraments els diferents processos de transferència de calor. | A7 |
C2 |
|
Aplicar els coneixements de transferència de calor a casos pràctics senzills relacionats amb la indústria. | A7 |
B2 B4 |
|
Comprendre els principis de la termodinàmica. | A7 |
C2 |
|
Comprendre els conceptes bàsics d'electrostàtica i corrent continu. | A7 |
B2 B4 |
|
Aplicar els coneixements d'electrostàtica i corrent continu a la resolució de problemes senzills. | A7 |
||
Comprendre els conceptes bàsics de corrent altern i magnetisme. | A7 |
||
Apreciar i avaluar quantitativament la vessant física dels fenòmens qüotidians propers a l'alumne. | A7 |