Guia docent Facultat de Ciències Jurídiques |
català |
Treball Social (2001) |
Assignatures |
PEDAGOGIA SOCIAL |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2009_10 |
Assignatura | PEDAGOGIA SOCIAL | Codi | 15051201 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Optativa | Segon |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Objectius | Competències | ||
1. Identificar el concepte, els objectes i les funcions pròpies de la Pedagogia Social, així com les relacions que s'estableixen amb les Ciències de l'Educació. | A9 A14 A15 A16 A17 |
B3 B6 |
C3 |
2. Apreciar l'evolució històrica en la concepció de la Pedagogia Social i valorar la seva importància actual. | A9 A14 A15 |
B6 |
C3 |
3. Analitzar els diversos àmbits d'intervenció de la Pedagogia Social. | A4 A5 A9 A14 |
B2 B3 |
C2 |
4. Aplicar l'orientació pragmàtica i directament relacionada amb les diferents realitats sòcioeducatives a la intervenció professional futura. | A2 A3 A4 A5 A6 A8 A10 A16 |
B2 B3 B4 |
|
5. Prendre consciència del treball interdisciplinar per afrontar la intervenció professional en les diferents realitats sòcio-educatives | A6 A10 A11 A22 A25 |
B2 B5 B10 B12 |
C2 C5 |