Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Comunic. Política, Instit. i Corpor. en Entorns de Crisi i de Risc (2010) |
Assignatures |
COMUNICACIÓ A LES PIMES |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | COMUNICACIÓ A LES PIMES | Codi | 12725207 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | Primer | Únic anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
Julio Pérez-Tome y Chris Smith, BEAUTIFUL PYME: IDEAS PRACTICAS DE MARKETING Y COMUNICACION PARA PEQUEÑAS Y MEDIANAS EMPRESAS, S.A. McGraw-Hill / Interamericana de España, 2004 Fernando Martin Martin, Dirección de comunicación empresarial e institucional, Editorial Universitas,S.A., Madrid, 4a Edició, 2006 V.V.A.A., Dirección de comunicación empresarial e institucional , Ediciones Gestión 2000, S.A., Barcelona , 2001 Andrew Miles, Diccionario de economia y empresa: español-inglés / inglés-español, Gestión 2000, Barcelona, 2001 |
Complementària |
Al Ries y Laura Ries, La caída de la publicidad y el auge de las relaciones públicas., Ediciones Urano, S.A. Barcelona, 2003 Otto Kalthoff, Ikujiro Nonaka, Pedro Nueno, La llum i l'ombra. La innovació en l'empresa i les seves formes de gestió., Ediciones Deusto, S.A. Bilbao., 1998 Tom Peters, El Círculo de la innovación, Ediciones Deusto, S.A. Bilbao., 1998 Matthew Healey, ¿Qué es el branding?, Gustavo Gili, 2009 Guillermo de la Dehesa, Comprender la globalización, Alianza Editorial, 2000 Mario Herreros, La Publicitat. Fonaments de la comunicació publicitària., Pòrtic, 1995 Dominique Mouton, Merchandising estratégico, Gestion 2000, Barcelona, 2003 J.L. Arceo Vacas, Las relaciones públicas en España, Editorial McGraw-Hill, 2004 Fernando Navarro García, Estrategias de marketing ferial, ESIC Editorial, Madrid, 2001 Stann Rapp & Tom Collins, El nuevo rumbo del marketing. Un gran giro en la concepción del mercado, Ed.McGraw-Hill, Madrid, 1991 Zygmunt Baulman, Tiempos Líquidos, Tusquets Editores, 2007 V.V.A.A., Del 1.0 al 2.0: claves para entender el nuevo marketing, Bubok Publishing (ebook de acceso gratuito), 2009 |