Guia docent Facultat de Ciències Jurídiques |
català |
Dret Ambiental (2014) |
Assignatures |
DRETS HUMANS I JUSTÍCIA AMBIENTAL |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2017_18 |
Assignatura | DRETS HUMANS I JUSTÍCIA AMBIENTAL | Codi | 15675103 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
4 | Obligatòria | Primer | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Identifica els fonaments i conceptes jurídics que s'apliquen a l'àmbit dels drets humans Valora les diferents aportacions doctrinals a la matèria objecte d'estudi | |
A2 |
Identifica i compara els mecanismes de participació política en qüestions ambientals i d'accés a la justícia ambiental | |
A3 |
Analitza les diferents dimensions de la justícia ambiental | |
A6 |
Argumenta en l'àmbit del dret ambiental a un nivell avançat | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a dades i no només opinions subjectives i segueix un mètode lògic d’ anàlisis de la informació Presenta diferents opcions alternatives de solució davant un mateix problema i avalua els seus possibles riscos i avantatges Té un mètode d’ anàlisis que li permet identificar causes poc evidents i avaluar el seu impacte en els problemes Elabora una estratègia realista per a resoldre el problema | |
B3 |
Fa el treball previst d’acord amb els criteris de qualitat donats Reconeix els encerts i errors en el desenvolupament de la seva tasca Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa Presenta resultats d’allò que s’ espera en la manera adequada d’ acord amb la bibliografia donada i en el temps previst | |
B4 |
Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències Té en compte els punts de vista dels altres i retroalimenta de forma constructiva Accepta i compleix les normes del grup Actua constructivament per afrontar els conflictes de l’ equip Amb la seva forma de comunicar i relacionar-se contribueix a la cohesió del grup Facilita la gestió positiva de les diferències, desacords i conflictes que es produeixen a l’ equip | |
B6 |
Coneix les diferents aproximacions al desenvolupament sostenible i entendre les seves implicacions socials, econòmiques i ambientals, tenint en compte els posicionaments polítics i ideològics Aprofundeix en les habilitats i actituds necessàries per integrar el concepte de desenvolupament sostenible en la presa de decisions En la presa de decisions, té una consciència clara de la responsabilitat social i ambiental de la pròpia professió Comprèn la sostenibilitat des d'una perspectiva interdisciplinar, considerant la situació global i els reptes que planteja Integra les dimensions social, econòmica i ambiental als treballs i projectes realitzats | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C2 |
Coneix el maquinari bàsic dels ordinadors Coneix el sistema operatiu com a gestor del maquinari i el programari com eina de treball Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu... | |
C5 |
Mostra respecte pels drets fonamentals i d'igualtat entre homes i dones Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les persones amb discapacitat Mostra respecte vers els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics |