2023_24
Guia docent 
Facultat de Turisme i Geografia
A A 
català 
Gestió de Destinacions Turístiques (2017) - Semipresencial
 Assignatures
  ANÀLISI ECONÒMIC DE MERCATS TURÍSTICS
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Fòrums de debat
A1
CT4
Fòrum de debat regulat on s'avalua la participació i proactivitat 0-10%
Treballs
A1
A5
A7
CT4
Treball a realitzar pels estudiants en petits grups sobre referències aportades pel professorat. 40-60%
Activitats d’auto seguiment
A1
Exàmens d'auto-seguiment on-line d'avaluació contínua 25-50%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

L'estudiant té dret a una segona convocatòria. A aquesta segona convocatòria el 40% de la qualificació s'obté de les proves d'avaluació continua de l'assignatura, les cuals s'han de lliurar abans de la data de segona convocatòria reflectida a l'horari del curs. El 60% restant s'obté mitjançant una prova final.