2014_15
Guia docent 
Facultat d'Infermeria
A A 
català 
 
 
Grau d'Infermeria (2009)
 Assignatures
  INFERMERIA BÀSICA EN EL CICLE VITAL
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Pràctiques a laboratoris
A2
A7
A13
B3
B4
Exàmen de habilitats pràctiques en l'aula de laboratori amb diferents escenaris, S'utilitzan llistes de comprovació amb paraules claus que expressen l'habilitat mostrada i la escala de qualificacions Apte- No apte
Seminaris
A2
A7
A11
B3
B4
B5
C4
Desenvolupament en profunditat dels temes: de nen/nea neonat; adolescencia: sexualitat, la persona grand: jubilació
Elaboració d'una narrativa d'intronspecció el relacció a les necessitats de avanç, pertenença, actualització.
Presentació en classe; exposició oral; fundamentació documentada dels principis científics.
Análisis, discusió, conclusió
30%
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes
A2
A7
A11
B3
B4
B5
C4
Elaboració del Pla de treball grupal i/o individual
Recerca de fonts documentals
Exposició oral, presentació i argumentació dels principis científics basats en fonts documentals
Análisi i discussió de les fonts documentals
Treball autónomo i de grup
Cooperació amb el grup
Autoevalució individualitzada i grupal. Compromis contractual amb el grup
20%
Treballs
A2
A7
A11
A13
B3
B4
Treball: Judici Clínic 20%
Proves de desenvolupament
A2
A7
A11
A13
B3
B4
B5
C4
Conceptes i principis cientìfics impartits en clases magistrals, seminaris i PBL. Judici Clínc
El estudiant desenvolupa en profundidat temes d'estudi, amb preguntes cortes o tipus test
30%.
Proves pràctiques
A2
A7
A11
A13
B3
B4
B5
C4
Examen teorìc práctic dels tallers de laboratori apte-no apte
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Avaluació continuada. Les notes primera convocatòria d'avaluació continuada sortiran el la plataforma moodle. La segona convocatòria es per recuperar les parts no superades o no presentades.

Per aprovar l'assignatura s'ha de tenir totes les proves objectives, seminaris, PBL(ABPs), examen teòric-pràctic i activitats aprovades. Es recomana l'assistència a les classes magistrals. Els seminaris, tallers de laboratori i les sessions de PBL (ABPS) són de caràcter obligatori.

Durant les proves d'avaluació, els telèfons mòbils, tablets i altres aparells que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista.
La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa d'alguna assignatura tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'això, davant la gravetat dels fets, el centre pot proposar la iniciació d'un expedient disciplinari, que serà incoat mitjançant resolució del rector o rectora.